Οι επισκέπτες της Καπέλα Σιστίνα θα απαλλάσσονται από τη σκόνη, κάθε είδους ρύπου και θα δροσίζονται προτού μπουν στο διασημότερο παρεκκλήσι του Βατικανού.
Ο Αντόνιο Παολούτσι, διευθυντής των Μουσείων του Βατικανού, εδώ και χρόνια προειδοποιεί ότι το νέφος, τα σωματίδια της σκόνης και οι υψηλές θερμοκρασίες που μεταφέρουν οι ιδρωμένοι τουρίστες αποτελούν σοβαρή απειλή για τις τοιχογραφίες της Καπέλα Σιστίνα.
Περίπου 20.000 άνθρωποι περνούν καθημερινά από το παρεκκλήσι για να θαυμάσουν τις νωπογραφίες του Μιχαήλ Αγγέλου με θέμα της Γένεση στην οροφή, αλλά και τις 12 αναγεννησιακές τοιχογραφίες στις οποίες συμπεριλαμβάνονται και ορισμένες του Μποτιτσέλι.
"Εκατό μέτρα πριν από την είσοδο θα υπάρχει ένα χαλί στο οποίο οι επισκέπτες θα καθαρίζουν τα παπούτσια τους, επίσης ειδικούς απορροφητήρες που θα τραβούν τη σκόνη και θα μειώσουμε την θερμοκρασία του χώρου ώστε να μειώνεται αυτόματα η θερμότητα των σωμάτων και η υγρασία", διευκρίνισε ο Παολούτσι.
Οι αλλαγές στο παρεκκλήσι θα πραγματοποιηθούν μέσα στο 2013 και σε αυτές περιλαμβάνεται και μια νέα έκθεση εικόνων της Καπέλα Σιστίνα, αλλά και μια "εικονική περιήγηση στο χώρο.
Ο Αντόνιο Παολούτσι, διευθυντής των Μουσείων του Βατικανού, εδώ και χρόνια προειδοποιεί ότι το νέφος, τα σωματίδια της σκόνης και οι υψηλές θερμοκρασίες που μεταφέρουν οι ιδρωμένοι τουρίστες αποτελούν σοβαρή απειλή για τις τοιχογραφίες της Καπέλα Σιστίνα.
Περίπου 20.000 άνθρωποι περνούν καθημερινά από το παρεκκλήσι για να θαυμάσουν τις νωπογραφίες του Μιχαήλ Αγγέλου με θέμα της Γένεση στην οροφή, αλλά και τις 12 αναγεννησιακές τοιχογραφίες στις οποίες συμπεριλαμβάνονται και ορισμένες του Μποτιτσέλι.
"Εκατό μέτρα πριν από την είσοδο θα υπάρχει ένα χαλί στο οποίο οι επισκέπτες θα καθαρίζουν τα παπούτσια τους, επίσης ειδικούς απορροφητήρες που θα τραβούν τη σκόνη και θα μειώσουμε την θερμοκρασία του χώρου ώστε να μειώνεται αυτόματα η θερμότητα των σωμάτων και η υγρασία", διευκρίνισε ο Παολούτσι.
Οι αλλαγές στο παρεκκλήσι θα πραγματοποιηθούν μέσα στο 2013 και σε αυτές περιλαμβάνεται και μια νέα έκθεση εικόνων της Καπέλα Σιστίνα, αλλά και μια "εικονική περιήγηση στο χώρο.