tromaktiko: Δείτε γιατί είναι σημαντικό να μην ταλαιπωρείτε τους πελάτες σας!

Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2012

Δείτε γιατί είναι σημαντικό να μην ταλαιπωρείτε τους πελάτες σας!



Ο κύριος αυτός αποφάσισε να απολαύσει ένα γρήγορο γεύμα σε ένα εστιατόριο της γειτονιάς του. Δυστυχώς όμως για τους υπαλλήλους του εστιατορίου δεν...
έγιναν όλα τελικά όπως έπρεπε!

Αφού περίμενε στην γραμμή για πέραν της μίας ώρας κατάφερε τελικά να φτάσει μπροστά στην γραμμή για να παραγγείλει. Μέχρι την στιγμή εκείνη είχαν σπάσει τα νεύρα του από την καθυστέρηση που επικρατούσε στην εξυπηρέτηση. Για να εκδικηθεί τους υπαλλήλους παρήγγειλε 42 παγωτά τα οποία αναποδογύρισε ένα-ένα πάνω στον πάγκο εξυπηρέτησης!!




koukouva.gr
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!