Επειδή πολλοί αναγνώστες του "Π" έχουν διαμαρτυρηθεί για αυτό, ακολουθούν μερικές συμβουλές για το πώς μπορείτε να ζητήσετε να μην σας ξαναεπικοινωνήσουν μαζί σας.
Α) Επικοινωνήστε με την εταιρία ή το μαγαζί που σας έστειλε το μήνυμα.
Με ένα τηλεφώνημα στο κατάστημα ζητάτε να μάθετε που βρήκαν το τηλέφωνό σας και να μην σας ξαναστείλουν αντίστοιχο μήνυμα.
Σε περίπτωση που το έχουν αναθέσει σε εταιρία και δεν γνωρίζουν το πώς σας έστειλαν μήνυμα, τότε πρέπει να επικοινωνήσετε με την εταιρία που έστειλε το μήνυμα.
Αν και εκεί δεν βγάλετε ένας δρόμος απομένει...
Β) Γραπτή καταγγελία στην Εθνική Επιτροπή Τηλεποινωνιών & Ταχυδρομειων.
Γράψτε ένα σύντομο κείμενο που να αναφέρετε το τηλέφωνο σας, την εταιρία κινητής τηλεφωνίας που είστε συνδρομητής,και την εταιρία που σας έστειλε το μήνυμα αναφέροντας όλα τα άλλα στοιχεία που μπορεί να αποκομίσατε αν πήρατε πρώτα τηλέφωνο στον αποστολέα των μηνυμάτων (ο πιο σύντομος δρόμος είναι να κάνετε απευθείας καταγγελία, αλλά καλό είναι να δωθεί πρώτα η ευκαιρία επανόρθωσης).
Η καταγγελία μπορεί να γίνει με e-mail στο katanalotes@eett.gr, ή στο fax: 210 610 50 49.