των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και αν αυτός κρίθηκε αναγκαίος για σημαντικούς λόγους, τόνισε:
«Ο χάρτης μεταθέσεων που προϋπήρχε ήταν προηγούμενων δεκαετιών και δεν ανταποκρινόταν στη δομή του Καλλικράτη, καθώς πολλές περιοχές μετάθεσης δεν ταυτίζονταν με τις τωρινές διοικητικές διαιρέσεις.
Ο μεγάλος κατακερματισμός των περιοχών μετάθεσης είχε παράλληλα ως αρνητικό αποτέλεσμα, από τη μια πλευρά, να υπάρχει μεγάλο πλεόνασμα εκπαιδευτικού προσωπικού σε ορισμένες περιοχές και, από την άλλη, μεγάλο έλλειμμα σε ακριβώς όμορες περιοχές.
Ο εξορθολογισμός του χάρτη μεταθέσεων και η ομαδοποίηση των περιοχών μεταθέσεων έχουν το πλεονέκτημα της καλύτερης και αποτελεσματικότερης διαχείρισης του εκπαιδευτικού προσωπικού. Έτσι, δίνεται η δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς για επιλογές τοποθετήσεων σε μεγαλύτερο αριθμό σχολικών μονάδων, ενώ ευνοείται και η μετακίνηση μεγαλύτερου αριθμού εκπαιδευτικών για την κάλυψη των αναγκών των μονάδων αυτών.
Αυτός ο εξορθολογισμός είναι τελικά προς όφελος του Σχολείου, του Μαθητή, και του Εκπαιδευτικού». Σημειώνεται ότι η ΟΛΜΕ είχε αντιδράσει με ανακοίνωσή της για τη διεύρυνση των περιοχών, ζητώντας να ανακληθεί η απόφαση.