tromaktiko: Ο δήμαρχος Ιθάκης πληροφορεί τους δημότες για την οργάνωση των υπηρεσιών του δήμου, τη διαχειριστική επάρκεια και το χωροταξικό

Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2013

Ο δήμαρχος Ιθάκης πληροφορεί τους δημότες για την οργάνωση των υπηρεσιών του δήμου, τη διαχειριστική επάρκεια και το χωροταξικό



από το Γραφείο Τύπου
Μετα τη ληψη " της διαχειριστικης επαρκειας" του δημου, προχωραμε συντομα στην αναθεση της μελετης  του χωροταξικου σχεδιασμου του δημου Ιθακης...

Ταυτόχρονα με τη διαδικασία για τη λήψη της διαχειριστικής επάρκειας, προχωρούσαμε καιτις διαδικασίες του διαγωνισμού για την ανάθεση της μελέτης με τίτλο : "ΜΕΛΕΤΗ ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΔΗΜΑΟΥ ΙΘΑΚΗΣ".

Από την αρχή της θητείας μου, ενημέρωσα τους δημότες, ότι:

α. Το κτηματολόγιο
β. Ο χωροταξικός σχεδιασμός και
γ. Η οργάνωση των Υπηρεσιών του Δήμου- Διαχειριστική Επάρκεια

είναι έργα που αποτελούν τα σημαντικότερα εργαλεία ανάπτυξης για ένα τόπο.

Ηδη, τελειώσαμε με την εφαρμογή του διπλογραφικού συστήματος στο λογιστήριο του Δήμου, ένα έργο άθλος, αφού έπρεπε να καταγραφεί όλη η δημοτική περιουσία, μέχρι και η τελευταία βίδα και να μηχανοργανωθεί το ανύπαρκτο κατ' ουσίαν λογιστήριο του Δήμου μας, με υπαλλήλους που δεν είχαν την κατάλληλη εκπαίδευση για να ανταποκριθούν.

Σε συνεργασία με την εταιρία sigular, εταιρία που εγκατέστησε το ανάλογο λογισμικό στο λογιστήριο του Δήμου, ήρθε επανειλημμένως καταρτησμένο άτομο από το προσωπικό της, προκειμένου να διδάξει τους υπαλλήλους του λογιστηρίου, για την χρήση του.

Παρ' όλα αυτά, χρειάστηκε και η συνεργασία με εξωτερικούς συνεργάτες, όπως με τον κ. Τηλέμαχο Βλασσόπουλο και την κ. Αλεξάνδρα Δενδρινού, προκειμένου να ολοκληρωθεί η διαδικασία.

Τώρα, μπορούμε να αναρτούμε στην ιστοσελίδα του Δήμου μας, κάθε τέλος του μήνα τα χρηματικά μας διαθέσιμα. Μ' αυτό τον τρόπο, ανταποκρινόμαστε πλήρως στο στοιχειώδες δικαίωμα των δημοτών μας, που είναι η πληροφόρηση για τα δικά τους οικονομικά, για την οικονομική πορεία του Δήμου. Αυτή την πληροφόρηση όλοι γνωρίζουμε πως την είχατε στερηθεί επι δεκαετίες.

Η οργάνωση των Υπηρεσιών του Δήμου, ήταν ένα ακόμη δύσκολο βήμα, με τις δεδομένες κυβερνητικές εντολές, που προέβλεπαν την ύπαρξη διαφόρων τμημάτων και τομέων, αλλά δεν προέβλεπαν την ύπαρξη του ανάλογου προσωπικού. Ετσι μ' ένα κυβερνητικό σχέδιο, που χρειαζόταν 102 άτομα προσωπικό στο Δήμο μας για την οργάνωσή του, υποχρεωνόμαστε να το εφαρμόσουμε μόνο με 46 άτομα.

Είναι αυτονόητο, πως κάποιες αλλαγές στις θέσεις και στις αρμοδιότητες ορισμένων υπαλλήλων, έπρεπε και πρέπει να πραγματοποιηθούν, για λόγους καλύτερης εξυπηρέτησης του νέου συστήματος οργάνωσης, αλλά και για την καλύτερη εξυπηρέτηση των δημοτών.

Η εφαρμογή του διπλογραφικού Συστήματος στο λογιστήριο του Δήμου και η Οργάνωση των Υπηρεσίων του, μας εξασφάλισαν μετά από έλεγχο των αποτελεσμάτων, το πιστοποιητικό Διαχειριστικής Επάρκειας. Αυτό σημαίνει την ικανότητα του Δήμου μας να αναλαμβάνει κατ' ευθείαν χρηματοδοτούμενα έργα, χωρίς την υπογραφή προγραμματικών συμβάσεων και την ανάληψη των έργων που εκτελούνται στο Δήμο, από άλλους φορείς ( Περιφέρεια κ.λ.π.)

Μόλις πριν λίγες μέρες παραλάβαμε το Σχέδιο της Οργάνωση των Εσωτερικών Υπηρεσιών του Δήμου, εγκεκριμμένο από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Δυτικής Ελλάδος και Ιονίων Νήσων.

Σήμερα, ολοκληρώθηκε η διαδικασία αξιολόγησης των προσφορών, για την εκπόνηση της μελέτης " ΣΧΕΔΙΟ ΟΙΚΙΣΤΙΚΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ( ΣΧΟΟΑΠ) και η επιτροπή αξιολόγησης μου παράδωσε και δημοσίευσε το πρακτικό.

Ελπίζουμε σύντομα να προχωρήσουμε στην ανάθεση της μελέτης του Χωροταξικού Σχεδίου του Δήμου μας και να ξεκινήσει το έργο, το οποίο προβλέπεται να ολοκληρωθεί σε ένα περίπου χρόνο.

     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!