Ακόμη ακριβότερη θα γίνει η Εγνατία Οδός καθώς εντός του 2013 θα χωροθετηθούν και θα κατασκευαστούν τέσσερις ακόμη σταθμοί διοδίων, ενώ εγκαταλείπεται οριστικά κάθε ιδέα για τη λειτουργία του...
ηλεκτρονικού συστήματος.Η διοίκηση της ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε., αποφάσισε να προχωρήσει στην υλοποίηση του σχεδιασμού, που αφορά στην κατασκευή των συμβατικών σταθμών διοδίων (δεκατριών συνολικά), αντί της εφαρμογής του ηλεκτρονικού συστήματος. Ο λόγος, όπως τόνισε ο πρόεδρος «Εγνατία οδός Α.Ε.», Παρασκευάς Σαββαΐδης, είναι το υψηλό κόστος εγκατάστασης και λειτουργίας του ηλεκτρονικού συστήματος. «Το σύστημα δεν θα αλλάξει», είπε και συμπλήρωσε: «Απλά, θα γίνει μία αναβάθμιση του λογισμικού του, έτσι ώστε να καλύπτει την εκπτωτική πολιτική που θα εφαρμόσουμε για ορισμένες κατηγορίες χρηστών του αυτοκινητόδρομου». Ερωτηθείς ποιες είναι οι κατηγορίες αυτές, απάντησε: «Μία κατηγορία, για παράδειγμα, είναι οι κάτοικοι των περιοχών που διασχίζει η Εγνατία οδός, οι οποίοι χρησιμοποιούν σε καθημερινή βάση ένα τμήμα της για την μετακίνηση τους. Σ’ αυτούς, λοιπόν, θα γίνει μία έκπτωση στην τιμή των διοδίων».
Το πρόβλημα με τους Σ.Ε.Α.
Όσον αφορά τους Σταθμούς Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (Σ.Ε.Α.), ο πρόεδρος της «Εγνατία οδός Α.Ε.», δήλωσε ότι από τους οκτώ συνολικά σταθμούς λειτουργεί μόνο ένας. Κι αυτό, εξαιτίας των διαφόρων προβλημάτων που δημιουργήθηκαν. «Κάποιοι βρίσκονται στη φάση της υπογραφής της σύμβασης με τον ανάδοχο, ενώ για κάποιους έχει υπογραφεί η σύμβαση», πρόσθεσε.
epirusgate.blogspot.gr