ο ρυθμός μείωσης και τα ποσοστά των διαφημίσεων μειώθηκαν λιγότερο σε σχέση με την προηγούμενη περίοδο, ωθώντας ανοδικά τις μετοχές κατά 5%.
Εξαιρώντας κόστη που συνδέονται με την αύξηση της επισκεψιμότητας, τα κέρδη της εταιρείας ανήλθαν σε 9,83 δισ. δολάρια από 8,13 δισ. ένα χρόνο νωρίτερα, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις αναλυτών οι οποίοι συμμετείχαν σε δημοσκόπηση του Reuters και είχαν προβλέψει κέρδη 9,6 δισ. δολ.
Η μεγαλύτερη εταιρεία αναζήτησης στο διαδίκτυο εισήγαγε νέες καταχωρήσεις προϊόντων κατά τη διάρκεια του τέταρτου τριμήνου και επωφελήθηκε από την βελτίωση του επιχειρηματικού κλίματος στη διεθνή αγορά, σύμφωνα με αναλυτές που επικαλείται το Ρόιτερς.
Το μέσο κόστος ανά «επίσκεψη» χρήστη - ένα κρίσιμο μέγεθος το οποίο καθορίζει την αξία των διαφημίσεων - μειώθηκε 6% σε σχέση με πέρυσι (πέμπτο συνεχόμενο τρίμηνο πτώσης) όμως, αυξήθηκε κατά 15% στο τρίτο τρίμηνο του έτους.