Σύμφωνα με μια μελέτη της εταιρείας Nielsen, όπου αναλύθηκαν τα στοιχεία από τα ταμεία όλων των γαλλικών σούπερ μάρκετ, των υπεραγορών και των εκπτωτικών καταστημάτων τροφίμων, ο τομέας των κατεψυγμένων έτοιμων γευμάτων έχει χάσει ένα εκατομμύριο ευρώ σε έσοδα την περίοδο από τις 11 έως τις 17 Φεβρουαρίου.
Ακόμη, σε ότι αφορά τον όγκο, 300 τόνοι λιγότεροι πωλήθηκαν στη Γαλλία σε σχέση με πέρυσι την ίδια περίοδο.
Συγκεκριμένα, έχει καταγραφεί πτώση κατά 45% στις πωλήσεις των λαζανιών, πτώση κατά 49% στις κρεατόπιτες και 52% στους μουσακάδες.