Σε σχετική ανακοίνωση επισημαίνεται ότι το έργο αφορά στην αναβάθμιση του συγκεκριμένου οδικού τμήματος, συνολικού μήκους 10 χλμ και περιλαμβάνει:
• την μετατροπή του σε κλειστό αυτοκινητόδρομο πλάτους 22,25μ (2 λωρίδες κυκλοφορίας και ΛΕΑ ανά κατεύθυνση) με διαπλάτυνση της υφιστάμενης διατομής και βελτίωση των γεωμετρικών χαρακτηριστικών του
• την κατασκευή του ανισόπεδου κόμβου Πανόρμου,
• την κατασκευή των απαιτούμενων τεχνικών έργων, της κοιλαδογέφυρας στην περιοχή του Εξάντη καθώς και των ανισόπεδων διαβάσεων για την επικοινωνία των εκατέρωθεν περιοχών
• την κατασκευή του απαιτούμενου παράπλευρου οδικού δικτύου.
Το έργο είναι ενταγμένο στο τομεακό πρόγραμμα του υπουργείου, «Ενίσχυση της Προσπελασιμότητας» και συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης.
Ο αναπληρωτής υπουργός Σταύρος Καλογιάννης έκανε την ακόλουθη δήλωση: «Η αναβάθμιση του Βορείου Οδικού Άξονα Κρήτης αποτελεί αποδεδειγμένα υψηλή προτεραιότητα του υπουργείου μας, όπως προκύπτει από τις χρηματοδοτήσεις των τμημάτων Γούρνες-Χερσόνησος (το οποίο κατασκευάζεται ήδη), Αυχένας-Αγκαθιά-Χαμέζι-Σητεία, Γαλατάς-Κολυμπάρι-Καστέλι και Πάνορμος-Εξάντης, που έγιναν το τελευταίο εξάμηνο, συνολικού προϋπολογισμού 142 εκατ. ευρώ».
capital.gr