tromaktiko: Δύο νέοι κινητήρες για το Fiat 500L

Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2013

Δύο νέοι κινητήρες για το Fiat 500L



Η Fiat συμπληρώνεται και μεγαλώνει την γκάμα του Fiat 500L, προσφέροντας του υψηλότερες επιδόσεις και μεγαλύτερη...
ιπποδύναμη με δύο διαφορετικής φιλοσοφίας μηχανικά σύνολα. Τον υπερτροφοδοτούμενο πετρελαιοκινητήρα 1.6 MultiJet II των 105 ίππων και τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρας βενζίνης 0.9 TwinAir Turbo, επίσης 105 ίππων.

Συνδυασμένοι με δυο χειροκίνητα κιβώτια - C514 για τον 0.9 TwinAir Turbo και C635 1.6 MultiJet II – οι δυο κινητήρες του Fiat 500L μεταφέρουν την αντίληψη "cool & capable" κάτω από το καπό του: και οι δυο είναι έξυπνοι χάρη στην τεχνολογία που χρησιμοποιούν, στη διαφορετική προσωπικότητα που προσδίδουν στο αυτοκίνητο και στα χαμηλά κόστη χρήσης τους. Την ίδια στιγμή, οι δύο κινητήρες έχουν χαμηλές εκπομπές ρύπων και χαμηλή κατανάλωση και είναι γενναιόδωροι σε επιδόσεις, εξασφαλίζοντας πραγματικά, μετρήσιμα πλεονεκτήματα στους καταναλωτές.

Η εμπορική εμβέλεια του Fiat 500L αυξάνεται, παράλληλα με την ιπποδύναμη των κινητήρων του, αφού οι εκδόσεις κινητήρων στην περιοχή ισχύος ανάμεσα στους 100 και τους 120 ίππους καλύπτουν το 25% των συνολικών πωλήσεων στην κατηγορία. Δημιουργείται έτσι μια πολύ ενδιαφέρουσα γκάμα, που είναι σίγουρο ότι θα συμβάλλει στην εδραίωση της υπεροχής του Fiat City Lounge, το οποίο μέσα σε μόλις 5 μήνες έχει σημειώσει εντυπωσιακή πορεία τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Ιταλία. Συγκεκριμένα, στην Ιταλία, είναι το πιο καλοπουλημένο μεσαίου μεγέθους αυτοκίνητο και κατέχει τη δεύτερη θέση μεταξύ των diesel. Και πριν καν ολοκληρωθεί το πλήρες λανσάρισμά του σε όλη την Ευρώπη, το Fiat 500L είναι το μόνο αυτοκίνητο που γνωρίζει μια σταθερή ανάπτυξη στην κατηγορία του, παρά τη δύσκολη οικονομική συγκυρία στην ήπειρό μας.

Ο τρίτης γενιάς Common Rail κινητήρας 1.6 MultiJet II turbo diesel των 105 ίππων χαρίζει στο Fiat 500L τελική ταχύτητα 181 χλμ./ώρα και επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 11,3''. Η κατανάλωσή του είναι 4,5 λίτρα/100 χλμ. στον συνδυασμένο κύκλο και οι εκπομπές CO2 117 g/km. Επίσης αποδίδει ροπή 320 Nm μόλις στις 1.750 σ.α.λ.

Από την άλλη ο κινητήρας TwinAir των 105 ίππων είναι η καλύτερη έκφραση της οικονομίας καυσίμου και του σεβασμού προς το περιβάλλον στην οποία στοχεύει το 500L, όπως επιβεβαιώνεται από την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2, που είναι οι μικρότερες στην κατηγορία του: 4.8 λίτρα/100 χλμ. και 112 g/km στον συνδυασμένο κύκλο αντίστοιχα. Οι εκπομπές CO2 μάλιστα, είναι τόσο χαμηλές που καλύπτουν ήδη τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές του 2020.

Όσον αφορά τις επιδόσεις, ο 105 HP TwinAir προσφέρει στο 500L τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα και επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 12,3'', ενώ έχει την εξαιρετική τιμή ειδικής ισχύος 120 ίππων/λίτρο, που τον κατατάσσει μεταξύ των πιο σπορ κινητήρων. Ο βενζινοκινητήρας 0.9 TwinAir Turbo αποδίδει ισχύ 105 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. με ροπή 145 Nm στις μόλις 2.000 σ.α.λ. (80% αυτής είναι διαθέσιμη από τις 1.700 σ.α.λ.).

Όπως και στις προηγούμενες εφαρμογές του Turbo TwinAir, η επιλογή ECO mode είναι διαθέσιμη και στο νέο Fiat 500L: σε αυτήν την περίπτωση η μέγιστη ροπή μειώνεται στα 120 Nm και η ισχύς στους 98 ίππους, επιτρέποντας να επιτυγχάνεται η μέγιστη οικονομία με τους ελάχιστους ρύπους. Επιπρόσθετα, το σύστημα Start&Stop είναι στο βασικό εξοπλισμό.

Η Fiat απαντώντας σε εκείνη τη μερίδα Ελλήνων καταναλωτών που επιζητούν ακόμη περισσότερη άνεση και οικονομία, θα διαθέτει από τέλη Φεβρουαρίου προς παραγγελία το Fiat 500L με τον κινητήρα diesel 1.3 MultiJet II 85HP με αυτόματο κιβώτιο (ΜΤΑ). Πρόκειται για ένα αυτόματο κιβώτιο 5 ταχυτήτων, που διατίθεται με τα επίπεδα εξοπλισμού Pop Star & Lounge. Οι εκδόσεις MTΑ διαθέτουν επίσης στον standard εξοπλισμό δερμάτινο πόμολο λεβιέ και paddles στο τιμόνι.



ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ

KINHTHPAΣ 0.9 TwinAir Turbo 105 HP
Χωρητικότητα (κ.εκ.) 875
Κύλινδροι/διάταξη 2 εν σειρά
Iσχύς (ίπποι) 105
Σ.α.λ. 5500
Ροπή (kgm) 14,8
Σ.α.λ. 2000
ΜΕΤΑΔΟΣΗ Χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός Γόνατα MacPherson
Πίσω Ημιάκαμπτος άξονας
ΦΡΕΝΑ
Εμπρός Αεριζόμενοι Δίσκοι
Πίσω Δίσκοι
ΔΙΑΣΤAΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ
Μήκος x Πλάτος x Ύψος (mm) 4147x1784x1665
Μεταξόνιο (mm) 2612
Βάρος (κιλά) 1260
Χώρος αποσκευών (λίτρα) 343-400-1310
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ./ώρα) 180
Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (sec) 12,3
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
Συνδυασμένη (λίτρα/100 χλμ.) 4,8
ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2 (g/km) 112

KINHTHPAΣ 1.6 MultiJet II 105 HP
Χωρητικότητα (κ.εκ.) 1598
Κύλινδροι/διάταξη 4 εν σειρά
Iσχύς (ίπποι) 105
Σ.α.λ. 3700
Ροπή (kgm) 32,4
Σ.α.λ. 1750
ΜΕΤΑΔΟΣΗ Χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός Γόνατα MacPherson
Πίσω Ημιάκαμπτος άξονας
ΦΡΕΝΑ
Εμπρός Αεριζόμενοι Δίσκοι
Πίσω Δίσκοι
ΔΙΑΣΤAΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ
Μήκος x Πλάτος x Ύψος (mm) 4147x1784x1665
Μεταξόνιο (mm) 2612
Βάρος (κιλά) 1440
Χώρος αποσκευών (λίτρα) 343-400-1310
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ./ώρα) 181
Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (sec) 11,3
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
Συνδυασμένη (λίτρα/100 χλμ.) 4,5
ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2 (g/km) 117
peritroxon.gr
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!