Την πρώτη θέση στην πολυτελή κατηγορία της Ελληνικής αγοράς κατέκτησε η Audi και το 2012, με 1.811 ταξινομήσεις αυτοκινήτων και με... μια διαφορά 482 αυτοκινήτων από τον δεύτερο κύριο ανταγωνιστή της.
Ταυτόχρονα να σημειώσουμε ότι παρά το δυσμενές οικονομικό κλίμα και τις ιδιαίτερα αντίξοες συνθήκες που επικρατούσαν στην Ελληνική αγορά και κυρίως στην αγορά του αυτοκινήτου η Audi πέτυχε αύξηση του μεριδίου αγοράς της και το 2012 κατά 0,5 ποσοστιαίες μονάδες από 2,6% το 2011 σε 3,1% το 2012.
Αξίζει να τονίσουμε ότι η Audi ήταν 1η στις λιανικές και 1η στις εταιρικές πωλήσεις με 938 και 873 ταξινομήσεις αντίστοιχα, σημειώνοντας επίσης μεγάλη διαφορά από τον δεύτερο και στις δυο αυτές κατηγορίες της αγοράς.
Πρωταγωνιστές στην επιτυχία αυτή ήταν κυρίως τα μοντέλα της : το compact SUV Q3, το A3, ο διαχρονικός ηγέτης της κατηγορίας hatchback, το Α1, το πιο μικρό επιτυχημένο premium αυτοκίνητο καθώς επίσης και τα υπόλοιπα κορυφαία μοντέλα της μάρκας : Q5, Α4, Α5, Α6, ΤΤ, Q7, A7 και Α8.
Παράλληλα να σημειώσουμε ότι η Audi παρέδωσε 1.455.100 αυτοκίνητα στους πελάτες της παγκόσμια, πραγματοποιώντας ένα νέο ρεκόρ πωλήσεων με αύξηση που άγγιξε το 11,7% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.
Ταυτόχρονα να σημειώσουμε ότι παρά το δυσμενές οικονομικό κλίμα και τις ιδιαίτερα αντίξοες συνθήκες που επικρατούσαν στην Ελληνική αγορά και κυρίως στην αγορά του αυτοκινήτου η Audi πέτυχε αύξηση του μεριδίου αγοράς της και το 2012 κατά 0,5 ποσοστιαίες μονάδες από 2,6% το 2011 σε 3,1% το 2012.
Αξίζει να τονίσουμε ότι η Audi ήταν 1η στις λιανικές και 1η στις εταιρικές πωλήσεις με 938 και 873 ταξινομήσεις αντίστοιχα, σημειώνοντας επίσης μεγάλη διαφορά από τον δεύτερο και στις δυο αυτές κατηγορίες της αγοράς.
Πρωταγωνιστές στην επιτυχία αυτή ήταν κυρίως τα μοντέλα της : το compact SUV Q3, το A3, ο διαχρονικός ηγέτης της κατηγορίας hatchback, το Α1, το πιο μικρό επιτυχημένο premium αυτοκίνητο καθώς επίσης και τα υπόλοιπα κορυφαία μοντέλα της μάρκας : Q5, Α4, Α5, Α6, ΤΤ, Q7, A7 και Α8.
Παράλληλα να σημειώσουμε ότι η Audi παρέδωσε 1.455.100 αυτοκίνητα στους πελάτες της παγκόσμια, πραγματοποιώντας ένα νέο ρεκόρ πωλήσεων με αύξηση που άγγιξε το 11,7% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.