Συμβαδίζοντας με τα σημεία των καιρών η ιαπωνική εταιρία ενδυναμώνει το αστικό στίγμα της με ένα μίνι πολυχρηστικό που θα πλαισιώσει το Micra.
Μιας και το Micra παραείναι μικρό από πλευράς διαστάσεων την ζήτηση για αυξημένους χώρους θα καλύψει το νέο Note που τοποθετείται απέναντι σε mini MPV (όπως τα ενδεχομένως ελαφρώς μεγαλύτερα Honda Jazz, Opel Meriva, Ford B-MAX) διεκδικώντας όμως μερίδιο και από τα μικρότερα Ford Fiesta, Seat Ibiza, Chevrolet Aveo, Renault Clio κ.α.
Το νέο Note βασίζεται στο νέο -αλλά επιμηκυμένο για την περίσταση- πλαίσιο με την κωδική ονομασία V που δοκιμάζεται ήδη δοκιμάζεται στο Micra. Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει τα γνωστά τρικύλινδρα σύνολα των 1,2 λτ. τα οποία διακρίνονται για την οικονομική τους λειτουργία.
Από αισθητικές πλευράς, το νέο Note έχει σαφώς πιο σύγχρονη εμφάνιση, η οποία χαρακτηρίζεται από τη νέα μάσκα ενώ όπως λένε οι ιθύνοντες της Nissan «το Note, που εξελίχθηκε και θα κατασκευάζεται στην Ευρώπη, ανήκει αναμφίβολα πλέον στην κατηγορία Β». Από το διάκοσμο ξεχωρίζει η προαιρετική οθόνη 5,8’’ με πολλαπλές απεικονίσεις, από αυτές του συστήματος πλοήγησης μέχρι εκείνες του Active View Monitor.
Μιας και το Micra παραείναι μικρό από πλευράς διαστάσεων την ζήτηση για αυξημένους χώρους θα καλύψει το νέο Note που τοποθετείται απέναντι σε mini MPV (όπως τα ενδεχομένως ελαφρώς μεγαλύτερα Honda Jazz, Opel Meriva, Ford B-MAX) διεκδικώντας όμως μερίδιο και από τα μικρότερα Ford Fiesta, Seat Ibiza, Chevrolet Aveo, Renault Clio κ.α.
Το νέο Note βασίζεται στο νέο -αλλά επιμηκυμένο για την περίσταση- πλαίσιο με την κωδική ονομασία V που δοκιμάζεται ήδη δοκιμάζεται στο Micra. Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει τα γνωστά τρικύλινδρα σύνολα των 1,2 λτ. τα οποία διακρίνονται για την οικονομική τους λειτουργία.
Από αισθητικές πλευράς, το νέο Note έχει σαφώς πιο σύγχρονη εμφάνιση, η οποία χαρακτηρίζεται από τη νέα μάσκα ενώ όπως λένε οι ιθύνοντες της Nissan «το Note, που εξελίχθηκε και θα κατασκευάζεται στην Ευρώπη, ανήκει αναμφίβολα πλέον στην κατηγορία Β». Από το διάκοσμο ξεχωρίζει η προαιρετική οθόνη 5,8’’ με πολλαπλές απεικονίσεις, από αυτές του συστήματος πλοήγησης μέχρι εκείνες του Active View Monitor.