Συγκέντρωση διαμαρτυρίας πραγματοποιούν αυτήν την ώρα φοιτητές από τη Νεολαία του ΣΥΡΙΖΑ έξω από το υπουργείο Οικονομικών, για το θάνατο των δύο φοιτητών στη Λάρισα... Οι φοιτητές φωνάζουν συνθήματα για την ανεργία και την υψηλή τιμή του πετρελαίου, ενώ έχουν ρίξει κάρβουνα στο δρόμο μπροστά από το κτήριο του υπουργείου.
Σύμφωνα με το left.gr, σε πανό που κρατούν οι φοιτητές αναφέρεται «Δύο φοιτητές νεκροί. Το Μνημόνιο μας σκοτώνει. ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΩΞΟΥΜΕ».
Παρόντες στη διαμαρτυρία είναι και οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, Η. Διώτη, Κ. Μπάρκας, Β. Διαμαντόπουλος, Ειρ. Αγαθοπούλου, Δ. Χαραλαμπίδου.