Μία έρευνα του οίκου αναλύσεων RS Platou σε περισσότερα από 5.500 πλοία, έδειξε ότι η μέση ταχύτητα του πλοίου το 2012 μειώθηκε κατά 3,3% σε σύγκριση με το 2011. Στα δεξαμενόπλοια η ταχύτητα μειώθηκε κατά 2,7% στους 11,8 κόμβους. Ειδικότερα σε ότι αφορά τα VLCC ο Platou αναφέρει ότι ο στόλος πλέει με μία ταχύτητα 12,3 κόμβων, μειωμένη κατά 2% σε σύγκριση με ένα έτος πριν. Αντίστοιχα στα πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου η επιβράδυνση της ταχύτητας είναι στα επίπεδα του 2,5% το τελευταίο τρίμηνο, ενώ στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων η μείωση είναι 1%. Τα πλοία αυτής της κατηγορίας κινούνται με μία μέση ταχύτητα 14,5 κόμβους. Η μείωση ταχύτητας είναι το πρώτο μέτρο που λαμβάνουν οι ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να αντιμετωπίσουν το φαινόμενο της υπερπροσφοράς χωρητικότητας αλλά και το αυξημένο κόστος καυσίμων. Επίσης πρέπει να σημειωθεί ότι η μειωμένη ταχύτητα συμβάλλει και στη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου από τα πλοία.
Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013
Μειώνουν ταχύτητες για να μειώσουν τα κόστη
Μία έρευνα του οίκου αναλύσεων RS Platou σε περισσότερα από 5.500 πλοία, έδειξε ότι η μέση ταχύτητα του πλοίου το 2012 μειώθηκε κατά 3,3% σε σύγκριση με το 2011. Στα δεξαμενόπλοια η ταχύτητα μειώθηκε κατά 2,7% στους 11,8 κόμβους. Ειδικότερα σε ότι αφορά τα VLCC ο Platou αναφέρει ότι ο στόλος πλέει με μία ταχύτητα 12,3 κόμβων, μειωμένη κατά 2% σε σύγκριση με ένα έτος πριν. Αντίστοιχα στα πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου η επιβράδυνση της ταχύτητας είναι στα επίπεδα του 2,5% το τελευταίο τρίμηνο, ενώ στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων η μείωση είναι 1%. Τα πλοία αυτής της κατηγορίας κινούνται με μία μέση ταχύτητα 14,5 κόμβους. Η μείωση ταχύτητας είναι το πρώτο μέτρο που λαμβάνουν οι ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να αντιμετωπίσουν το φαινόμενο της υπερπροσφοράς χωρητικότητας αλλά και το αυξημένο κόστος καυσίμων. Επίσης πρέπει να σημειωθεί ότι η μειωμένη ταχύτητα συμβάλλει και στη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου από τα πλοία.
Εδώ σχολιάζεις εσύ!