Δίνοντας μεγάλη βάση στις φωτογραφίες που ανεβάζουν οι χρήστες το νέο News Feed του Facebook το οποίο θα έχει πλέον ίδια εμφάνιση τόσο στη web έκδοση, όσο και στις κινητές συσκευές πράγμα που σίγουρα θα βολέψει πολλές χρήστες.
Η νέα εμφάνιση του News Feed είναι πιο μινιμαλιστική, με τις φωτογραφίες να έχουν το βασικό ρόλο στη ροή μιας και έγιναν μεγαλύτερες και πλέον βρίσκονται παντού ενώ οι πληροφορίες που προβάλλονται έχουν περισσότερες λεπτομέρειες για διάφορες ενέργειες, όπως η σύνδεση δύο φίλων, ο διαμοιρασμός ενός συνδέσμου, ενός event, ενός βίντεο κλπ.
Ο σχεδιασμό του νέου News Feed του Facebook θυμίζει πολύ τα μενού που έχει και το Google+ αφού και εδώ πλέον ο χρήστης θα μπορεί μέσα από διάφορα εικονίδια να πλοηγηθεί στις διάφορες λειτουργίες του Facebook, όπως για παράδειγμα στο News Feed, στα μηνύματα, στο προφίλ, στις φωτογραφίες, στο Graph Search, στα events κλπ, καθώς και να κάνει chat με τους φίλους του, αυτή τη φορά από τα αριστερά και όχι από τα δεξιά.
Μία από τις σημαντικότερες προσθήκες είναι η εμφάνιση των πολλαπλών feeds (ροών). Στο παλιό News Feed βλέπαμε νέα από τα πάντα: φίλους, σελίδες, εφαρμογές, φωτογραφίες, βίντεο κλπ. Πλέον, ο χρήστης μπορεί να επιλέγει συγκεκριμένο feed προς προβολή, έτσι ώστε να βλέπει και το επιθυμητό περιεχόμενο. Παραδείγματα από μερικά feeds που παρουσιάστηκαν είναι τα εξής:
• Most Recent: Περιεχόμενο από τους φίλους σας και τις σελίδες που ακολουθείτε, όπως το παλιό News Feed, με χρονολογική σειρά.
• All Friends: Περιεχόμενο μόνο των φίλων σας.
• Photos: Περιεχόμενο μόνο με φωτογραφίες φίλων και σελίδων.
• Music: Περιεχόμενο μόνο με τη μουσική των φίλων σας, αλλά και τη δραστηριότητα των μουσικών καλλιτεχνών που έχετε κάνει like.
• Following: Περιεχόμενο τις σελίδες που ακολουθείτε, δηλαδή έχετε κάνει like.
• Games: Περιεχόμενο από τις εφαρμογές παιχνίδια που παίζετε εσείς και οι φίλοι σας.
• Groups: Περιεχόμενο από Groups στα οποία συμμετέχετε.
Εν τέλει, η επανασχεδίαση του Facebook News Feed μοιάζει πολύ λογική, εφόσον οι κινητές συσκευές ολοένα και καθοδηγούν τις εξελίξεις, και πολύ όμορφη. Θα είναι διαθέσιμη από σήμερα κιόλας σε περιορισμένα προφίλ, όπως και το Graph Search, και οι χρήστες μπορούν να συμμετάσχουν στη wait list που έχει κοινοποιήσει το Facebook στην ειδική σελίδα για το νέο News Feed, ώστε να είναι από τους πρώτους που θα τη δοκιμάσουν.