Ένα υπεραυτοκίνητο, που υποσχόταν «μαγικές» επιδόσεις με μηδενικές εκπομπές ρύπων κι ελάχιστες καταναλώσεις ηλεκτρικής ενέργειας.
Μάλιστα κατασκεύασε δέκα δοκιμαστικά μοντέλα, για να υλοποιήσει άμεσα τα σχέδιά της, να έβγαινε δηλαδή στην παραγωγή το 2013.
Ωστόσο, στην πράξη η Audi διαπίστωσε ότι το κόστος των μπαταριών λιθίου, που θα χρησιμοποιούνταν, είναι εξαιρετικά υψηλό ή πιο συγκεκριμένα απαγορευτικό για ένα μοντέλο παραγωγής.
Εξάλλου προς το παρόν, το δίκτυο φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων, ακόμα και στη Γερμανία δεν έχει αναπτυχθεί επαρκώς, πράγμα το οποίο οδηγεί την Audi σε μια στάση επιφυλακτικότητας κι αναμονής.
Μάλιστα, οι υπεύθυνοι του προγράμματος, δήλωσαν χαρακτηριστικά, ότι όλη αυτή η τεχνογνωσία, που οικοδομήθηκε για την παραγωγή του R8 e-tron, δεν θα πάει χαμένη.
Τα δέκα δοκιμαστικά μοντέλα, θα χρησιμοποιηθούν για περισσότερους πειραματισμούς, μέχρις ότου «ανοίξει ο δρόμος» να εφαρμοστούν στην πράξη, οι ιδέες και τα σχέδια της εταιρείας για εξ ολοκλήρου ηλεκτροκίνητες εκδόσεις.
Τώρα για την ιστορία των γεγονότων, αναφέρουμε ότι το R8 e-tron θα τροφοδοτούνταν από δύο ηλεκτροκινητήρες, που θα ενεργοποιούνταν μέσω μιας μπαταρίας ιόντων λιθίου και η οποία θα παρείχε αυτονομία για περίπου 214 χλμ.
Η τελική ταχύτητα θα ήταν 200 χλμ./ώρα, ενώ θα έπιανε τα 0-100 χλμ./ώρα μόλις σε 4,2 δλ, χρόνος μοναδικός για μια εξ ολοκλήρου ηλεκτροκίνητη έκδοση.