tromaktiko: Αχαΐα: «Μπούκαραν» σε σπίτι ηλικιωμένων

Τρίτη 14 Μαΐου 2013

Αχαΐα: «Μπούκαραν» σε σπίτι ηλικιωμένων



Άγνωστοι εισήλθαν στις 04.00 τα ξημερώματα της Δευτέρας σε κατοικία στο δημοτικό διαμέρισμα Γρηγόρης Αχαΐας.

Οι τρεις δράστες ακινητοποιήσαν με τη χρήση σωματικής βίας ένα ζευγάρι ηλικιωμένων και αφού αφαίρεσαν άγνωστο χρηματικό ποσό, τράπηκαν σε φυγή.

Οι δράστες αναζητούνται.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!