tromaktiko: Παθητικός καπνιστής

Σάββατο 18 Μαΐου 2013

Παθητικός καπνιστής



Γράφει ο Λεωνίδας Μαρτέλος
Από μικρός που ήμουνα στην κούνια
Βύζαινα γάλα, κι ο καπνός μες στα ρουθούνια.... 

Πολλές οι μάρκες, light και στούκας
μου κάναν το λαιμό, ....μπαζούκας!
Σαν αθλητής όλα τα είδα
κάπνιζε ο προπονητής, φόρα παρτίδα
ένα τσιμπούκι που 'χε για γούρι
καπνός, μαστούρα, όλα στη μούρη!

Ν' ανασάνω δεν μπορώ
Rothmans, Camel, Marlboro!
τα πνευμόνια μου κουρέλια
άφιλτρα SANTE, ΚΑΡΕΛΙΑ!

Ποτέ δεν το 'βαλα που λες στο στόμα
μα όλες τις μάρκες και ...στριφτά καπνίζω ακόμα!
Άρχισα τζόκινγκ, κάνω βαράκια
και αποφεύγω τα μπαράκια!
Παντού ο καπνός με συντροφεύει
και στη ζωή, σιγά-σιγά χρόνια μου κλέβει
Στη γκόμενα μου έβαλα βέτο
που χτες μου ήρθε μ' ένα πακέτο

*Μελοποιημένο από τον Νίκο Δρυμούση
malakes-kouventes.blogspot.gr
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!