Τα νέα μοντέλα αντιπροσωπεύουν τρεις τύπους οχημάτων που γίνονται όλο και πιο δημοφιλείς στην αναπτυσσόμενη αγορά της Κίνας, όπου η εταιρεία πέρυσι πούλησε περίπου 4.500 αυτοκίνητα στην Κίνα.
Οι δραστηριότητες της Opel στην κινεζική αγορά εντάσσονται στο πρόγραμμα ανάπτυξης της σε διάφορες χώρες. Τα δυο τελευταία χρόνια, η μάρκα έκανε επιτυχημένη είσοδο στις αγορές του Ισραήλ, της Σιγκαπούρης, της Χιλής, της Αυστραλίας και των Ενωμένων Αραβικών Εμιράτων. Η GM και οι κοινοπραξίες της προσφέρουν τη μεγαλύτερη γκάμα μοντέλων και μαρκών ανάμεσα στις βιομηχανίες που δραστηριοποιούνται στην Κίνα. Το 2012, η GM πούλησε πάνω από 2,8 εκατομμύρια οχήματα στην κινεζική αγορά.