Σε δηλώσεις του, ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Οδηγών Ταξί Αμμοχώστου Γιώργος Μαχάττος ανέφερε ότι «τα λεωφορεία πρέπει να χρησιμοποιούν τη Λεωφόρο Κάβο Γκρέκο και όχι την κύρια Λεωφόρο του Πρωταρά, ώστε να μην υπονομεύεται τα επάγγελμα του οδηγού ταξί από τα αστικά λεωφορεία».
Πρόσθεσε ότι «δεν υφίσταται καν ανταγωνισμός μεταξύ λεωφορείου και ταξί, αλλά μονοπώλιο, αφού ο πελάτης προτιμά το λεωφορείο αντί του ταξί λόγω του χαμηλού κόμιστρου».
Οι οδηγοί ταξί υποστηρίζουν ακόμα ότι «σε περίπτωση που τα λεωφορεία σταματήσουν να περνούν από τον κύριο δρόμο του Πρωταρά, θα δημιουργηθούν άλλες τρεις πιάτσες, οι οποίες θα μπορούν να στεγάσουν 15 ακόμα ταξί, γεγονός που θα δημιουργήσει νέες προοπτικές στο επάγγελμα, το οποίο αντιμετωπίζει προβλήματα βιωσιμότητας».
Τόσο οι καταστηματάρχες της περιοχής Πρωταρά όσο και ο Σύνδεσμος Κέντρων Αναψυχής Πρωταρά στηρίζουν την κίνηση των οδηγών ταξί και με δηλώσεις του ο εκπρόσωπος καταστηματαρχών Πρωταρά Λευτέρης Καφκαλιάς ανέφερε ότι «ο κύριος λόγος που τους οδήγησε στην απόφαση αυτή είναι η μεγάλη ηχορύπανση και οχληρία, αλλά και η τεράστια ταλαιπωρία που υπάρχει με τη συνεχόμενη διακίνηση των λεωφορείων και των μεγάλου κυβισμού φορτηγών στο πιο κύριο τουριστικό σημείο του Πρωταρά».
Πρόσθεσε ότι «έχουν ξοδευτεί εκατομμύρια ευρώ για να γίνει αυτός ο δρόμος ένα στολίδι για την περιοχή του Πρωταρά" και ότι "ο κυριότερος λόγος που ξοδεύτηκαν αυτά τα εκατομμύρια ήταν για να γίνει πιο εύκολη και άνετη, αλλά και πιο ασφαλής η διακίνηση των τουριστών στην περιοχή».
Ο Αντιδήμαρχος Παραλιμνίου Ανδρέας Οικονόμου δήλωσε πως «ο Δήμος Παραλιμνίου βρίσκεται σε επαφή με το Τμήμα Οδικών Μεταφορών και το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Έργων προκειμένου ούτε οι δημόσιες συγκοινωνίες να καταργηθούν, αλλά ούτε και οι επαγγελματίες των οδηγών ταξί να βιώνουν τα προβλήματα αυτά».
alithia.com.cy