εξαρτήματα για τέτοια οχήματα, όπως το Fiat 500e.
«Η ηλεκτροκινητικότητα εξακολουθεί αυτή τη στιγμή να αποτελεί εξειδικευμένη αγορά, όμως μετά από το 2020 θα μπορούσε εύκολα να αποτελεί μια μαζική αγορά για όλους», δήλωσε κατά τη διάρκεια συνεδρίου για το θέμα που πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα της γερμανικής κυβέρνησης.
Από το βήμα του συνεδρίου, η Άνγκελα Μέρκελ εξέφρασε την πεποίθηση ότι ο στόχος της κυβέρνησης για ένα εκατομμύριο ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα στους δρόμους της Γερμανίας έως το 2020 – από μόλις 8.500 σήμερα – είναι εφικτός. «Μπορεί να γίνει», δήλωσε η γερμανίδα καγκελάριος.
Σήμερα, ένα μέσο ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο όπως το Nissan Leaf μπορεί να διανύσει περίπου 120 με 135 χιλιόμετρα με μία φόρτιση. Πάντως, τεχνικά τουλάχιστον, ο υπερδιπλασιασμός της αυτονομίας είναι εφικτός, καθώς ακριβότερα μπορούν να διανύσουν μεγαλύτερη απόσταση. Το Model S της Tesla για παράδειγμα διαθέτει αυτονομία περίπου 420 χιλιομέτρων.
Ο Ντένερ υπογράμμισε την ανάγκη τυποποιημένης διεπαφής επικοινωνίας για τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα, κάτι που όπως είπε είναι απαραίτητο προκειμένου στο μέλλον οι οδηγοί να έχουν στη διάθεσή τους διασυνδεδεμένες υπηρεσίες. «Τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα θα είναι συνδεδεμένα οχήματα, τα οποία θα ανταλλάσσουν πληροφορίες με τα περιβάλλοντά τους», είπε μεταξύ άλλων.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Bosch πρόσθεσε ότι ο όμιλος σκοπεύει να επενδύει περισσότερα από 500 εκ. δολάρια το χρόνο στην ενίσχυση της ηλεκτροκινητικότητας.
thestival.gr