Σε «στοχοποίηση της τεχνικής εκπαίδευσης», όχι μόνο για να ικανοποιηθούν οι απαιτήσεις της τρόικας για απολύσεις στο δημόσιο, αλλά και προς όφελος των ιδιωτικών ΙΕΚ και λοιπών...
σχολών παροχής ειδικευμένων τεχνικών γνώσεων, κάνει λόγο ο ΓΓ του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος, Νίκος Νικολόπουλος.
Ο κ. Νικολόπουλος κατέθεσε ερώτηση προς τους υπουργούς Οικονομικών και Παιδείας, στην οποία μεταξύ άλλων κάνει λόγο για παντελή ανυπαρξία προγράμματος και ουσιαστικής μεταρρύθμισης στην παιδεία, όπως και σε κάθε άλλο τομέα, σημειώνοντας ότι μετά το σχέδιο «Αθηνά», το οποίο χαρακτηρίζει «μαγειρείο περικοπής σχολών και δομών», ήρθαν οι οριζόντιες διαθεσιμότητες – απολύσεις σε συγκεκριμένες κατηγορίες εκπαιδευτικών, «στην λογική του πιο αδύναμου κρίκου», όπως σημειώνει.
Ο τ. υφυπουργός Εργασίας, προσθέτει ότι σε αντίθεση με όσα θέλει να επικαλείται το υπουργείο, σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, όπως στη Γερμανία και στη Φινλανδία, ειδικότητες όπως αυτή του Βοηθού Νοσηλευτή παρέχονται στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Ως εκ τούτου αμφισβητεί σχετική έρευνα που επικαλείται το υπουργείο Παιδείας και σημειώνει ότι αρκετοί ιδιώτες – ιδιοκτήτες ιδιωτικών σχολών τρίβουν τα χέρια τους, καθώς στην πραγματικότητα συρρικνώνεται ένας τομέας της δημόσιας και δωρεάν εκπαίδευσης προς όφελος της ιδιωτικής.
Τέλος, σημειώνει με νόημα: «Η Νέα Δημοκρατία του Κωνσταντίνου Καραμανλή και του Γεωργίου Ράλλη έθεσαν τα θεμέλια για την ανάπτυξη της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης με το Νόμο 576 του 1977, αλλά και το 2006 η Νέα Δημοκρατία του Κώστα Καραμανλή, της Μαρριέτας Γιαννάκου και του Ευριπίδη Στυλιανίδη έδωσαν νέες προοπτικές στην Επαγγελματική Εκπαίδευση με το Νόμο 3475».
Ο ΓΓ του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος ρωτάει τους υπουργούς για το κόστος της τεχνικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα, αλλά και για το δημοσιονομικό όφελος που θα προκύψει από τις διαθεσιμότητες. Επίσης, ζητάει την κατάθεση της μελέτης που επικαλείται το υπουργείο για την τεχνική εκπαίδευση, ενώ ρωτάει τι θα συμβεί τη νέα σεζόν με τις μαθήτριες και τους μαθητές των συγκεκριμένων ειδικοτήτων. Τέλος, ζητάει να πληροφορηθεί εάν υπάρχει συγκεκριμένο σχέδιο των υπουργείων και ποιες άλλες ειδικότητες εκπαιδευτικών και ποιοι άλλοι κλάδοι σπουδών είναι υποψήφιοι για διαθεσιμότητα και για «λουκέτο» αντίστοιχα, στο επόμενο στάδιο…