Στην σωστή επαγγελματική μόρφωση των μαθητών της ειδικότητας Κομμωτικής, μέσα από... τη διάκριση της έννοιας της «εκπαίδευσης» και της «κατάρτισης», αναφέρεται σε παρέμβασή του προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο, ο Βουλευτής Ηρακλείου κ. Λευτέρης Αυγενάκης διαβιβάζοντας επιστολή του Πανελληνίου Συλλόγου Εκπαιδευτικών Κομμωτικής.
Όπως αναφέρεται στην παρέμβαση του Λ. Αυγενάκη: «η ειδικότητα της Κομμωτικής εισήχθη στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση το 1998 για να διορθώσει τις αστοχίες που προέκυπταν από τη διδασκαλία των μέχρι τότε επαγγελματιών.» Όπως αναφέρουν οι καθηγητές κομμωτικής στην επιστολή τους: «η εμπειρία των 15 ετών έχει αποδείξει ότι οι μαθητές για να μπορέσουν να εκπαιδευτούν στην ειδικότητα της Κομμωτικής χρειάζεται να αναπτύξουν τόσο τις δεξιότητές τους μέσω πρακτικών – εργαστηριακών ασκήσεων, όσο και μέσω θεωριών (χημική ανάλυση προϊόντων, χημικές διεργασίες κ.λ.π.) μιας και η ειδικότητα ανήκει στα επαγγέλματα Υγειονομικού ενδιαφέροντος και πρέπει να προφυλάσσει την ατομική υγεία των πελατών από μετάδοση νοσημάτων, ασθένειες από χρήση χημικών προϊόντων κ.λ.π. Παράλληλα οι διδακτικές ενότητες της ειδικότητας, αλληλεπιδρούν και αλληλοσχετίζονται ( διδακτική μέθοδος αλυσίδας).»
Επιπλέον, όπως αναφέρεται στην επιστολή του Πανελληνίου Συλλόγου Εκπαιδευτικών Κομμωτικής «δεν είναι δυνατό να «βαπτίζουμε» κατάρτιση ολόκληρη την ειδικότητα αφού δεν εξειδικεύουμε τις γνώσεις των μαθητών και δεν είναι εφικτό να υπάρχει κατάρτιση χωρίς προγενέστερη εκπαίδευση.
Τέλος, επισημαίνεται ότι οι έννοιες «Εκπαίδευση» και «Κατάρτιση» είναι «συγκοινωνούντα δοχεία» τα οποία πρέπει να αλληλοσυνεργάζονται για την επίτευξη της σωστής επαγγελματικής μόρφωσης των μαθητών της ειδικότητας Κομμωτικής.