Το γεγονός δημοσιοποίησε μέσω twitter ο ένας εκ των δύο επιβατών, o οποίος συνόδευσε την επώνυμή του καταγγελία και με μια «ευχαριστία» προς την εταιρεία «Addison Lee» για την οποία εργαζόταν ο συγκεκριμένος οδηγός, με τη φράση «σας είμαι ευγνώμων για την ομοφοβική αντιμετώπιση».
Μετά την έκταση που έλαβε το θέμα, η εταιρία αντέδρασε άμεσα, θέτοντας σε υποχρεωτική αργία τον οδηγό και ξεκινώντας έρευνα για το περιστατικό, ενώ την ίδια στιγμή, δήλωσε δημόσια πως «δεν ανέχεται οποιαδήποτε μορφή διακρίσεων».