Μάλιστα ο συγκεκριμένος οδηγός, όπως μας ενημέρωσε ο κ. Τσουπάκης επιβεβαίωσε το περιστατικό και τα όσα ειπώθηκαν από τον ίδιο μέσα στο λεωφορείο για εκπτώσεις που ισχύουν για "ελληνάκια" και όχι "για τουριστάκια", και για τα οποία το ΚΤΕΛ έλαβε γνώση μετά την καταγγελία αυτόπτη μάρτυρα.
Συγνώμη του ΚΤΕΛ - Μεμονωμένο περιστατικό
Ο κ. Τσουπάκης, μιλώντας στο Flashnews.gr σε όλη τη διάρκεια της συνομιλίας μας επαναλάμβανε τη συγνώμη της επιχείρησης για αυτό το μεμονωμένο περιστατικό το οποίο δεν αντιπροσωπεύει το ΚΤΕΛ Χανίων - Ρεθύμνου.
"Το ΚΤΕΛ αυτή τη στιγμή στιγματίζεται επειδή κάποιος βρέθηκε και είπε αυτά που είπε. "Αυτές οι απόψεις είναι φασιστικές, δεν νομίζω ότι συμφωνεί κάποιος με αυτές" τόνισε ο κ. Τσουπάκης ο οποίος διαβεβαιώνει ότι η καταγγελία έχει πάρει το δρόμο της και θα υπάρξει ενημέρωση σχετικά με την κατάληξή της.
Ο κ. Τσουπάκης αναφέρθηκε στις προσπάθειες που γίνονται από την πλευρά του ΚΤΕΛ για τη βελτίωση των υπηρεσιών καθώς όπως είπε υπάρχει η συνειδητοποίηση ότι η επιχείρηση αντιπροσωπεύει τον τόπο που μένουμε στους τουρίστες. Η επιχείρηση για το λόγο αυτό διενεργεί σεμινάρια στους εισπράκτορες και τους οδηγούς, τόσο για θέματα συμπεριφοράς και επικοινωνίας με σκοπό ακριβώς τη βελτίωση της εξυπηρέτησης όλου του κόσμου
"Πιστεύω ότι έχουμε κάνει κάποια πρόοδο όσον αφορά την εξυπηρέτηση του κόσμου, της τοπικής κοινωνίας και των τουριστών, έχουμε βοηθήσει σε πολλές κατευθύνσεις και είναι κακό για κάποιον να στιγματίζεται η επιχείρηση. Προσπαθούμε για το καλύτερο, μαθαίνουμε και εμείς από τα λάθη μας".
Καταλήγοντας ο κ. Τσουπάκης επανέλαβε:
"Θα ήθελα για μια ακόμη φορά να ζητήσω συγγνώμη αν από την συμπεριφορά του οδηγού προσβάλαμε κάποιον αλλά και από όλο τον κόσμο και την τοπική κοινωνία.