το οποίο θα συνδυάζεται με ένα μοτέρ βενζίνης και δύο πετρελαιοκινητήρες, ενώ υπόσχεται 11,4% χαμηλότερη κατανάλωση και 9,5% μικρότερες εκπομπές ρύπων.
Πιο συγκεκριμένα, μέσω του νέου ZF, ο οικονομικότερος diesel κινητήρας 2,2 λτ. θα αποδίδει 150 ίππους, μεταφέροντας την κίνηση στον μπροστινό άξονα και καταναλώνοντας 4,9 λτ./100 χλμ. κατά μέσο όρο, ενώ θα εκπέμπει 129 γρ./χλμ. CO2.
Εκτός από το νέο κιβώτιο, το SUV θα διατίθεται και με ένα προαιρετικό νέο σύστημα τετρακίνησης (Active Driveline), που θα μεταδίδει την κίνηση στον μπροστινό άξονα, υπό νορμάλ συνθήκες (πάνω από 35 χλμ./ώρα), ενώ θα έχει τη δυνατότητα σε μόλις 300 χιλστ. του δευτερολέπτου να μεταφέρει και στους τέσσερις τροχούς την κίνηση, αν υπάρξει απώλεια πρόσφυσης.
Επίσης το συγκεκριμένο σύστημα θα είναι σε θέση να διαχωρίζει τη ροπή του κάθε τροχού, ώστε να επιτυγχάνεται η μέγιστη σταθερότητα και η βέλτιστη πέδηση.
Τέλος, το νέο Range Rover Evoque θα είναι εξοπλισμένο με όλα τα προηγμένα συστήματα πληροφόρησης και υποβοήθησης για την ασφαλή οδήγηση, όπως μεταξύ άλλων, το σύστημα προειδοποίησης εγκατάλειψης λωρίδας, ή το σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης.