Τα εξώφυλλα που αναφέρεις, σε Ελλάδα και Διεθνώς, ναι πράγματι ξύπνησαν κοιμισμενες συνειδησεις. Με μια διάφορα: Το έκαναν χωρίς να συνοδεύουν τις φωτογραφίες με εκπτωτικα κουπόνια απο πάνω. Γιατί η Ιστορία, δε χρειάζεται διαφήμιση.
Το μόνο που πέτυχες ήταν να γεννήσεις στους σκεπτόμενους αυτού του τόπου έναν υγιή συνειρμο: πως ο στόχος είναι να πουλήσεις. Φύλλα και Πόνο. Όλα τα αλλα περί δημοσιογραφικού καθήκοντος που υπονοεις, προτείνω να επικοινωνήσεις με αυτούς που μας ψεκάζουν ώστε να ενισχυθεί η δοσολογία ουσίας που προκαλει ηλιθιογονες παραισθησεις στον πληθυσμό. Αλλιώς, δεν υπάρχει ελπίδα να αντιληφθούμε το δημοσιογραφικό σου μεγαλείο.
Και κατι τελευταίο: τα πρωτοσέλιδα σου, βρίσκονται τοποθετημένα σήμερα δίπλα απο τις παιδικές τσιχλοφουσκες των σημείων πώλησης. Ελπίζω τα παιδάκια αυτής της χώρας να εστιάσουν το βλέμμα τους στα ευρώ που θα κερδίσει η μαμα και ο μπαμπας απο τα κουπόνια. Γιατί αλλιώς η μαμα και ο μπαμπας, δεν θα έχουν απάντηση στην ερώτηση “πονεσε πολυ όταν πέθανε αυτός ο κύριος και γι αυτο κλαίει η κοπέλα;”
Μετά τιμής,
Εμείς.
ysterografa.gr