ή με άλλα λόγια pins προωθητικού χαρακτήρα που θα της επιφέρουν τα απαραίτητα για την επιβίωση της έσοδα.
Όπως ανακοίνωσε ο CEO της Pinterest, Ben Silberman, αρχικά τα promoted pins θα προέρχονται από συγκεκριμένες κατηγορίες εταιρειών, θα είναι σχετικά με τα ενδιαφέροντα του χρήστη και θα εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης και τα category feeds. Μάλιστα, διαβεβαίωσε ότι δε θα περιέχουν ενοχλητικές pop-up διαφημίσεις ή flash banners μη θέλοντας να θέσει σε κίνδυνο την εμπειρία χρήσης της υπηρεσίας.
Προς το παρόν το νέο μοντέλο λειτουργεί δοκιμαστικά και δε γνωρίζουμε πότε θα κάνει την εμφάνιση του…