tromaktiko: Μίνι Περιμετρική Πατρών: 11 χρόνια μετά βαίνει προς ολοκλήρωση - Στις 12/11 η δημοπράτηση της τελευταίας εργολαβίας

Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2013

Μίνι Περιμετρική Πατρών: 11 χρόνια μετά βαίνει προς ολοκλήρωση - Στις 12/11 η δημοπράτηση της τελευταίας εργολαβίας



Σε σύγχρονο… "γεφύρι της Άρτας" έχει μετατραπεί το έργο κατασκευής της μίνι Περιμετρικής Πατρών, ένα έργο που ξεκίνησε το 2004, θα έπρεπε κανονικά να...
έχει παραδοθεί το 2008, δίνοντας "ανάσα" στο τεράστιο κυκλοφοριακό πρόβλημα της αχαϊκής πρωτεύουσας, ωστόσο ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί.

Μετά από "αγώνα δρόμου" της Περιφέρειας Δυτικής Ελάδος, ώστε να μην χαθεί και η ευκαιρία του ΕΣΠΑ, έχει προγραμματιστεί για τις 12 Νοεμβρίου 2013 η δημοπράτηση της τελευταίας εργολαβίας «Ολοκλήρωση Κατασκευής Μικρής Περιμετρικής Οδού Πατρών & Κατασκευή Αγωγού Ομβρίων Σ1 Περιοχής Αρόης» του έργου με τίτλο πράξης «Κατασκευή Μικρής Περιμετρικής Πατρών», προϋπολογισμού 27.000.000 ευρώ.

Πρόκειται για εργολαβία «σκούπα» σε όλο το έργο, από τον κόμβο Κουρτέση μέχρι τα Ταμπάχανα, καθώς προβλέπεται να γίνει οριστική διαμόρφωση του οδοστρώματος, ακόμη και στο τμήμα που εκκρεμεί από τις πολυκατοικίες Χελά μέχρι την 3ου Ορειβατικού, ενώ θα δοθεί έμφαση και στο κομμάτι που έχει διολισθήσει στο πρώτο τμήμα της περιμετρικής εξαιτίας διάβρωσης. Επίσης περιλαμβάνει την κατασκευή αγωγών ομβρίων υδάτων, έργα σήμανσης και ηλεκτροφωτισμού.

Το έργο έχει "κολλήσει" από το 2007, όταν αρχικά παρουσιάστηκε εμπλοκή με την αρχαιολογική υπηρεσία, ενώ δεν έχουν προχωρήσει οι εργασίες στο τμήμα πίσω από το Δασύλλιο. Πρόβλημα παρουσιάστηκε ακόμη και στο τμήμα που έχει ήδη κατασκευαστεί, με καθίζηση και ανόρθωση του εδάφους, ενώ πρόβλημα στατικής επάρκειας παρουσιάζει και το τούνελ που βρίσκεται πίσω από τον Ασύρματο.

Φυσικά στο διάστημα, που μεσολάβησε από το 2007 που το έργο σταμάτησε μέχρι σήμερα, έχουν σημειωθεί τεράστιες φθορές και στο ήδη κατασκευασμένο τμήμα, ενώ παράλληλα έχει γίνει ένα απέραντο πλιάτσικο με κλοπή υπόγειων και υπέργειων καλωδίων χαλκού.

Στόχος της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος είναι ο εργολάβος, που θα αναλάβει την τελευταία αυτή εργολαβία του πολύπαθου έργου, να έχει εγκατασταθεί στις αρχές του 2014, ώστε το έργο να παραδοθεί έστω και …11 χρόνια μετά την έναρξη κατασκευής του.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!