Η ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΠΟΡΩΝ 2,2 ΔΙΣ.
Για την επανεκκίνηση των μεγάλων οδικών έργων το Δημόσιο έχει εξασφαλίσει, από ευρωπαϊκές – κυρίως – πηγές, αλλά και από το ΠΔΕ πόρους ύψους 2,2 δισ. ευρώ πρόσθετη χρηματοδότηση, μέσα από την αναδιάταξη του Επιχειρησιακού προγράμματος «Ενίσχυση Προσπελασιμότητας». Από την Κομισιόν εξετάζοντας το «διαπραγματευτικό πακέτο» φαίνεται να έχουν αποδεχθεί ότι δεν τίθεται θέμα παραβίασης του ανταγωνισμού ή κρατικών ενισχύσεων, ενώ η αναδιάταξη του ΕΣΠΑ εγκρίθηκε από τη Διεύθυνση Περιφερειακής Πολιτικής του Γ. Χανς, οπότε αναμένεται να εισρεύσει φρέσκο χρήμα. Από το υπουργείο Υποδομών εκτιμούν ότι τα ελληνικά επιχειρήματα έχουν ικανοποιήσει το επιτελείο της ΕΤΕπ και ο υπουργός προ ημερών συνάντησε καλό κλίμα στο Λουξεμβούργο, όπου βρέθηκε ώστε «ιδίοις όμμασι» να αποκτήσει εικόνα για τα τεκταινόμενα στα ευρωπαϊκά κέντρα αποφάσεων. Η αμφισβήτηση της ΕΤΕπ και η αναστολή της χρηματοδότησης είχε να κάνει με το ζήτημα βιωσιμότητας του Αυτοκινητοδρόμου του Μορέα και φαίνεται ότι το μέλλον κατοχυρώνεται η βιωσιμότητα και η ολοκλήρωση του έργου, αφού πρώτα επιτευχθεί συμφωνία στην τροποποίηση της Σύμβασης Παραχώρησης και κυρωθεί από την Ελληνική Βουλή. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Αχ. Χεκίμογλου: «Η βασική αλλαγή στη σύμβαση του Μορέα θα είναι, σύμφωνα με πληροφορίες, η πρόνοια ότι σε περίπτωση που μελλοντικά οι φόρτοι του αυτοκινητοδρόμου μειωθούν επικίνδυνα, το Δημόσιο θα αναλάβει την αποπληρωμή μέρους του δανείου της ΕΤΕπ. Είχε προηγηθεί επιστολή του κ. Χρυσοχοΐδη και του υπουργού Οικονομικών κ. Γιάννη Στουρνάρα, με την οποία το Δημόσιο δεσμεύθηκε να καλύψει οποιοδήποτε κενό προκύψει στην αποπληρωμή των δανείων του έργου».
radio936.blogspot.gr