παράλληλα με τα μέτρα ασφαλείας που οι ίδιες λαμβάνουν, με αφορμή το γεγονός ότι πελάτες τραπεζών εξακολουθούν να δέχονται παραπλανητικά μηνύματα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Ειδικότερα, στους πελάτες συστήνουν:
- Μην αποκαλύπτετε ποτέ και σε κανέναν τους προσωπικούς σας κωδικούς.
Σε περίπτωση που υποπτεύεστε διαρροή του κωδικού πρόσβασής σας επικοινωνήστε άμεσα με την Τράπεζά σας.
- Αγνοείστε «ύποπτα» e-mail με τα οποία σας ζητούνται προσωπικά σας στοιχεία (αριθμός λογαριασμού, μυστικοί προσωπικοί κωδικοί, ονοματεπώνυμο κ.α.) ή περιέχουν συνδέσμους (links) σε «άγνωστες» ιστοσελίδες. Οι Τράπεζες δεν πρόκειται για κανένα λόγο να σας ζητήσουν τα προσωπικά σας στοιχεία μέσω e-mail ή τηλεφώνου. Για τον λόγο αυτό να διαγράφετε τα e-mail αυτά ως πλαστά και να αγνοείτε αντίστοιχες πιθανές τηλεφωνικές κλήσεις.
- Βεβαιωθείτε ότι βρίσκεστε στη σωστή διεύθυνση της τράπεζας σας.
Μην συνδεθείτε ποτέ με την ιστοσελίδα της τράπεζας σας μέσω εξωτερικού συνδέσμου (link) που σας παρέχει κάποιος τρίτος και ιδιαίτερα μέσω e-mail. Βεβαιωθείτε ότι στην ιστοσελίδα Ηλεκτρονικής Τραπεζικής της Τράπεζας σας εμφανίζεται το εικονίδιο με το «λουκέτο» μέσω του οποίου μπορείτε ανοίγοντάς το με διπλό κλικ, να επιβεβαιώσετε ότι βρίσκεστε στο ασφαλές περιβάλλον της Τράπεζας σας.
- Ρυθμίστε το λειτουργικό σύστημα του υπολογιστή σας και το πρόγραμμα antivirus που χρησιμοποιείτε, ώστε να ενημερώνονται αυτόματα.
Αν δε γνωρίζετε πώς να το κάνετε συμβουλευτείτε τον προμηθευτή του υπολογιστή σας.