Στο περίπτερο, που διακρίθηκε ως το καλύτερο σχεδιαστικά σε όλη τη διοργάνωση, παρουσιαστήκαν οι θεματικές μορφές τουρισμού της Κεντρικής Μακεδονίας και φιλοξενηθήκαν εκδηλώσεις περιοχών της Π.Κ.Μ. και παρουσιάσεις τοπικών προϊόντων.
«Με άξονα το νέο και ολοκληρωμένο σχέδιο τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, που παρουσιάσαμε ήδη από τον Οκτώβριο, είμαστε έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις και να ανταποκριθούμε επάξια στις απαιτήσεις της τουριστικής αγοράς μέσα από εξωστρεφείς και στοχευμένες επικοινωνιακές πρακτικές, οι οποίες καλύπτουν τις πλέον σύγχρονες κυρίαρχες τουριστικές τάσεις. Αναδεικνύουμε τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που διαθέτει η Περιφέρειά μας, εστιάζοντας στο μοντέλο προώθησης του δωδεκάμηνου τουρισμού, που ξεπερνά τα όρια του στερεότυπου «ήλιος και θάλασσα» και στοχεύει στην προβολή όλων των περιφερειακών μας ενοτήτων μέσα από εναλλακτικές μορφές τουρισμού για όλο το χρόνο.
Αξιοποιούμε στο μέγιστο δυνατό βαθμό τα επικοινωνιακά εργαλεία του Διαδικτύου, των νέων τεχνολογιών και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, προκειμένου να γνωστοποιήσουμε σε όλους, επαγγελματίες του τουρισμού και επισκέπτες, το τουριστικό προϊόν της Κεντρικής Μακεδονίας. Παράλληλα, διευρύνουμε το πεδίο των τουριστικών μας προορισμών και επιλογών, ενισχύοντας εναλλακτικές μορφών τουρισμού, όπως οι προσκυνηματικές περιηγήσεις, η οινογαστρονομία και το φυσικό περιβάλλον. Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι που ο τίτλος-brand name Very Macedonia της διαφημιστικής μας καμπάνιας έτυχε ευρείας αποδοχής και εισέπραξε εγκωμιαστικά σχόλια από επαγγελματίες του τουρισμού διεθνώς.
Είμαστε βέβαιοι ότι η νέα στρατηγική μας και οι συστηματικές προσπάθειές μας στον τομέα του τουρισμού αποδίδουν τους πρώτους καρπούς, που μας ενθαρρύνουν να συνεχίσουμε σ’ αυτή την κατεύθυνση με εντατικούς ρυθμούς. Παραμένουμε προσηλωμένοι στο στόχο της ενιαίας προβολής όλων των περιφερειακών μας ενοτήτων, προκειμένου να ενισχύσουμε και να προωθήσουμε μια συνολική τουριστική εικόνα και να τοποθετήσουμε την Κεντρική Μακεδονία στις πρώτες θέσεις των ελκυστικών τουριστικών προορισμών παγκοσμίως», σημείωσε με έμφαση ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας.
Το εκθεσιακό περίπτερο της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στην 29η Philoxenia 2013 επισκέφθηκαν την ημέρα των εγκαινίων της έκθεσης η Υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη, ο Υπουργός Μακεδονίας-Θράκης Θεόδωρος Καράογλου και ο Περιφερειάρχης Απόστολος Τζιτζικώστας, ενώ συνεχής ήταν η παρουσία του Αντιπεριφερειάρχη της Π.Ε. Χαλκιδικής, αρμόδιου για θέματα τουρισμού στην Π.Κ.Μ. Γιάννη Γιώργου και της Αντιπεριφερειάρχη της Π.Ε. Πιερίας και αρμόδιας στον τομέα παιδείας, πολιτισμού και αθλητισμού στην Π.Κ.Μ., Σοφίας Μαυρίδου. Το περίπτερο επισκέφθηκαν επίσης όλοι οι Αντιπεριφερειάρχες των Περιφερειακών Ενοτήτων της Κεντρικής Μακεδονίας και πολλοί Δήμαρχοι της Κεντρικής Μακεδονίας.
Κατά τη διάρκεια της 29ης Διεθνούς Έκθεσης Τουρισμού PHILOXENIA 2013 πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις εργασίας με Προέδρους Ενώσεων Ξενοδόχων, εκπροσώπων ξένων αποστολών, δημοσιογράφων, τουριστικών πρακτόρων και άλλων επαγγελματιών του τουρισμού. Ιδιαίτερη επιτυχία είχαν οι εκδηλώσεις γευσιγνωσίας και περιποίησης σώματος με τοπικά προϊόντα, τις οποίες διοργάνωσαν οι Περιφερειακές Ενότητες της Π.Κ.Μ., που προσέλκυσαν το ενδιαφέρον πλήθους επισκεπτών.
Αξίζει να σημειωθεί η θετική εντύπωση που προκάλεσαν τα νέα θεματικά έντυπα τουριστικής προβολής, ο σχεδιασμός και το περιεχόμενο των οποίων προσανατολίζονται όχι πλέον σε κάθε Περιφερειακή Ενότητα ξεχωριστά, αλλά στη συνολική προβολή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας ως ιδανικού τουριστικού προορισμού.