Συχνός επισκέπτης εκκλησιών στους δήμους Χερσονήσου, Μαλεβιζίου, Αρχανών - Αστερουσίων ήταν...
ένας 53χρονος, ωστόσο δεν ήταν η θρησκευτική κατάνυξη που τον "τραβούσε" στους ναούς, αλλά ... το παγκάρι! Άλλωστε η "λεία" δεν ήταν διόλου ευκαταφρόνητη, αφού από Εκκλησία στην Ελιά Επισκοπής είχε πάρει 2.000 ευρώ και από τον Άγιο Ιωάννη στην Αχλάδα 600 ευρώ.
Ο 53χρονος από το Ηράκλειο συνελήφθη για συνολικά 9 περιπτώσεις κλοπών σε εκκλησίες.