tromaktiko: «Σύχναζε» στις εκκλησίες αλλά δεν ήταν ... θεοφοβούμενος

Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2013

«Σύχναζε» στις εκκλησίες αλλά δεν ήταν ... θεοφοβούμενος



Συχνός επισκέπτης εκκλησιών στους δήμους Χερσονήσου, Μαλεβιζίου, Αρχανών - Αστερουσίων ήταν... ένας 53χρονος, ωστόσο δεν ήταν η θρησκευτική κατάνυξη που τον "τραβούσε" στους ναούς, αλλά ... το παγκάρι! Άλλωστε η "λεία" δεν ήταν διόλου ευκαταφρόνητη, αφού από Εκκλησία στην Ελιά Επισκοπής είχε πάρει 2.000 ευρώ και από τον Άγιο Ιωάννη στην Αχλάδα 600 ευρώ.

Ο 53χρονος από το Ηράκλειο συνελήφθη για συνολικά 9 περιπτώσεις κλοπών σε εκκλησίες.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!