Ο ιδιοκτήτης του φούρνου, με αυτή την περίεργη – πλην όμως έξυπνη – πρωτοβουλία του, προφανώς, επιχειρεί να ευαισθητοποιήσει όλους εκείνους που έχουν την κακή συνήθεια να βάφουν – ξανά και ξανά – τη ξένη περιουσία, προκειμένου να περιορίσουν τις “καλλιτεχνικές” (και μη) ανησυχίες τους σε συγκεκριμένο και ειδικά διαμορφωμένο χώρο, ώστε να μη χρειάζεται κάθε φορά να βάφεται όλη η πρόσοψη, αλλά και να δικαιολογούνται – ως ένα βαθμό – τα υπάρχοντα συνθήματα και ζωγραφιές, χωρίς να μπαίνει στη διαδικασία- και κυρίως στα έξοδα – να βάφει και να ξαναβάφει.
Το εγχείρημά του, να τους αντιμετωπίσει με τρόπο διαλλακτικό , φαίνεται πως έχει αποτέλεσμα και λειτουργεί, αφού εν αντιθέσει με το παρελθόν, όλες οι ζωγραφιές και τα συνθήματα – πλέον – περιορίζονται στο συγκεκριμένο πλαίσιο. Δείτε τις σχετικές φωτογραφίες.



