Γράφει ο Νεκτάριος Κατσιλιώτης, Ιστορικός
κινήσεις, ενώ με την γλυκιά συζήτηση αναθερμαίνει τις σχέσεις με τους ατζέντισσες του μαγαζιού.
Κάποιες όμως πωλήτριες είναι άβαφες, κακοντυμμένες, μιλούν με λακωνισμό και αγένεια Επιπλέον, αργούν να τυλίξουν τα δώρα και να κάνουν ταμείο.`Ετσι, όμως, ο πελάτης εκνευρίζεται και σιγά σιγά φεύγει από το κατάστημα. Αυτό σημαίνει απώλεια πελατών και κερδών για τον επιχειρηματία, οποίος θα αρχίσει τις απολύσεις, με την πρώτη κρίση.
Συνεπώς, το κράτος πρέπει να κάνει στον ΟΑΕΔ μια σχολή που να μαθαίνει τρόπους και management στις πωλήτριες. Είναι κρίμα να δουλεύουν κάπου χωρίς να γνωρίζουν τα μυστικά του επαγγέλματος και να γνωρίζουν την πίκρα της απόλυσης.