δρομολόγηση «πλοίου ασφαλείας» στη διάρκεια απεργιακών κινητοποιήσεων.
Η Εκτελεστική Επιτροπή της ΠΝΟ που συνεδρίασε σήμερα, αποφάσισε να αποστείλει εξώδικο για το θέμα προς το υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου, ενώ με σημερινή της ανακοίνωση, καταγγέλλει ότι με την πρόταση για πλοίο ασφαλείας, γίνεται προσπάθεια για πλήρη κατάργηση του δικαιώματος της απεργίας.
Την άμεση απόσυρση του εν λόγω άρθρου έχουν ζητήσει και οι ακτοπλόοι. Ο πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ) Μιχάλης Σακέλης μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, τόνισε ότι με τη συγκεκριμένη διάταξη μεθοδεύεται η επί της ουσίας επίταξη των υπηρεσιών των ιδιωτικών επιχειρήσεων της ελληνικής ακτοπλοΐας.
Πάντως πηγές του υπουργείου Ναυτιλίας, σημείωναν πως δεν τίθεται τέτοιο θέμα και ότι με την εφαρμογή του συγκεκριμένου άρθρου διασφαλίζεται το δημόσιο συμφέρον και επιτυγχάνεται η απρόσκοπτη μεταφορά αγαθών και φαρμάκων σε 1,5 εκατομμύριο νησιώτες σε περίπτωση μακρόχρονης απεργιακής κινητοποίησης των ναυτικών.
Αναφορικά με το σύνολο του νομοσχεδίου -η διαβούλευση του οποίου ολοκληρώθηκε την περασμένη Παρασκευή και αναμένεται στη Βουλή για επεξεργασία πριν φθάσει για ψήφιση στην Ολομέλεια- η ΠΝΟ τονίζει ότι διατηρεί τις στρεβλώσεις του ισχύοντος νομοθετικού πλαισίου, ενώ παραδίδει στην κυριολεξία τις ελληνικές θάλασσες στα σκάφη με οποιαδήποτε σημαία έστω και τρίτης χώρας, περιλαμβανομένων και των σημαιών ευκαιρίας.
Αναφέρει επίσης ότι με αυτό καταργούνται πλήρως οι υποχρεωτικές οργανικές συνθέσεις των πληρωμάτων στα σκάφη αναψυχής, καθώς και η υποχρεωτική ασφάλιση των απασχολούμενων στο Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο (ΝΑΤ). Το συνδικαλιστικό όργανο των ναυτικών κάνει λόγο τέλος, για πλήρη εγκατάλειψη και υποβάθμιση των προσφερόμενων υπηρεσιών υγείας προς τους Έλληνες ναυτικούς από τον Οίκο Ναύτη, οι οποίες, όπως τονίζει, όχι μόνον δεν βελτιώθηκαν παρά τις συνεχείς υποσχέσεις των αρμοδίων, αλλά φθίνουν και επιδεινώνονται.
nooz.gr