tromaktiko: BMW X5: Άγρια ομορφιά...

Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2013

BMW X5: Άγρια ομορφιά...



Πατούσα βαθιά το γκάζι και απολάμβανα τον ήχο από τον πανάκριβο ραφιναρισμένο γερμανικό κινητήρα.
Κρατούσα δυνατά στα χέρια μου τη στεφάνη του καλύτερου συστήματος διεύθυνσης της κατηγορίας των μεγάλων SUV. Εστριβα με πολλά χιλιόμετρα και δεν ανησυχούσα για τις αντιδράσεις του άψογου αυτοκινήτου, το οποίο θα αποκτήσουν ελάχιστοι Ελληνες. Προσελάμβανα με όλες τις αισθήσεις μου τις παραμέτρους που έφταναν στο σώμα μου. Ανακάλυψα όλη την τεχνολογία που προσφέρει απλόχερα η αυτοκινητοβιομηχανία με την αεροπορική εμπειρία.

Ομολογώ ότι η πρώτη οδήγηση της τρίτης γενιάς της BMW X5 στο Ινσμπρουκ της Αυστρίας ήταν μια ξεχωριστή εμπειρία. Μια εμπειρία που ήρθε κοντά μου μέσα από ένα ζηλευτό περιτύλιγμα.

Και πριν μου πείτε ότι υπερβάλλω, σας διαβεβαιώνω ότι έχω οδηγήσει αμέτρητα αυτοκίνητα, αλλά κάθε φορά που βρίσκομαι παρέα με μια αυθεντική «μπέμπα» νιώθω διαφορετικά. Αυτό συμβαίνει γιατί είμαι θαυμαστής της ανόθευτης οδηγοκεντρικής προσέγγισης και της ταύτισης του ανθρώπου με τη μηχανή αναζήτησης ρεκόρ. Την οδήγησα και σε μια μικρή πίστα δοκιμών, όπου φάνηκε η υπεροχή της στο βρεγμένο οδόστρωμα και η τέχνη να κρύβει τον όγκο της.

Η γερμανική εκδοχή στην οικογένεια των πολυτελών SUV, που θα σε πάει ατσαλάκωτο στη Θεσσαλονίκη, έχει πολλά μυστικά. Οποιο σημείο και αν αγγίξεις, σε μεταφέρει σε έναν άλλον κόσμο. Στον κόσμο της τεχνολογίας, της εξέλιξης και της αναζήτησης νέων ιδεών. Για παράδειγμα, μόλις επέλεξα την όπισθεν στο άψογο αυτόματο οκτατάχυτο κιβώτιο, είδα στη μεγάλη οθόνη υψηλής ευκρίνειας 10,2 ιντσών, το αυτοκίνητο τοποθετημένο στο φυσικό περιβάλλον. Οι πλευρικές κάμερες στέλνουν εικόνες από όλα τα σημεία (360 μοίρες) και νόμιζα ότι έβλεπα ταινία επιστημονικής φαντασίας!Μερικά ακόμη «καλούδια»: Αυξημένη ευρυχωρία, υπερυψωμένα καθίσματα, υλικά υψηλότερης ποιότητας, χαμηλωμένο ταμπλό οργάνων, χώρος αποσκευών 650-1.870 λίτρα, Driving Experience Control στάνταρ, προσαρμοζόμενη ανάρτηση Comfort, Dynamic, Professional και Adaptive M, Active Steering κ.ά.

Τα τεχνικά στοιχεία των κινητήρων που οδήγησα, τα έμαθα απέξω, για να τα λέω στην παρέα μου σε κάθε ευκαιρία.

Η xDrive 30d προσφέρει 258 ίππους και άνω των 56 χλγμ. ροπής από τις 1.500 σ.α.λ. από τον εν σειρά εξακύλινδρο πετρελαιοκινητήρα 3.000 κ.εκ. TwinPower Turbo (υπερσυμπιεστής μεταβλητής γεωμετρίας, άμεσος ψεκασμός common rail). Μόνο 162 γρ. CO2/χλμ. και χαμηλή μέση κατανάλωση 6,2 λίτρα/100 χλμ. Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 6.9” και τελική 230 χλμ./ώρα.

Η xDrive Μ50d εξοπλίζεται με ίδιο μοτέρ, που για την περίσταση έχει τρεις υπερσυμπιεστές! Απόδοση 381 ίπποι, πάνω από 74 χλγμ. ροπή. Εκπομπές CO2 177 γρ./χλμ. και μέση κατανάλωση 6,7 λίτρα/100 χλμ. Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 5,3” και τελική 250 χλμ./ώρα. Στο τέλος του 2014 και ντίζελ 2.000 κ.εκ. Ο τιμοκατάλογος του ιδρυτή και πρωταγωνιστή στα Sports Activity Vehicle ξεκινά από τα 76.400 ευρώ.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!