Τα πρώτο πράγμα που είπε στους φοιτητές της όταν μπήκε στην τάξη ήταν να ανοίξουν ένα λογαριασμό στο Twitter, προκειμένου να γνωρίσουν ο ένας τον άλλο.
«Ο αρχικός μου στόχος μου είναι να νιώσουν οι φοιτητές μου όσο πιο άνετα γίνεται», είπε η Jackman, καθηγήτρια του Πανεπιστημίου του New Hampshire.
Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύθηκε τον Οκτώβριο, η Jackman δεν είναι η μόνη που χρησιμοποιεί τα social media για τους σκοπούς της εκπαίδευσης.
Το 41% των καθηγητών πανεπιστημίων χρησιμοποιεί πλέον τα social media ως εργαλείο εκπαίδευσης έναντι 34% το 2012.
«Σκοπός αυτής της έρευνας ήταν να αποδείξουμε πώς μπορούν τα social media να χρησιμοποιηθούν σωστά στο πλαίσιο της εκπαίδευσης», είπε η Hester Tinti-Kane, μία εκ των συντακτών της έκθεσης.
Όταν αναφερόμαστε στα social media εννοούμε blogs, wikis και podcasts, καθώς και Facebook, Twitter, LinkedIn.
Ο Jon Marshall, επίκουρος καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Northwestern, είπε ότι άρχισε να χρησιμοποιεί το Twitter, προκειμένου να έχει μια καλύτερη σχέση με τους φοιτητές του.
«Τίποτα δεν αντικαθιστά την προσωπική σχέση, αλλά όταν έχεις μια πολύ μεγάλη τάξη, τα social media μπορούν να βοηθήσουν».
Από την πλευρά τους, οι φοιτητές εκτιμούν ότι η χρήση των social media για ακαδημαϊκούς σκοπούς μπορεί να είναι ωφέλιμη, αρκεί να τηρούνται οι απαραίτητες αποστάσεις.
rizopoulospost.com