Στην ερώτηση του κυρίου Νίκου Νικολόπουλου για την πρόθεση της κυβέρνησης να επιδείξει πολιτική βούληση και να εφαρμόσει την απόφαση του 2010 129/2534/2010, το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης παραδεχόμενο πως αρκετές υπηρεσίες δε συμμορφώθηκαν με την προαναφερθείσα εγκύκλιο υποστήριξε πως απαιτείται επιχειρησιακός σχεδιασμός ενώ σε κάποιες περιπτώσεις η απόσυρση των κρατικών οχημάτων θα δημιουργούσε νέες δαπάνες οι οποίες σε συνδυασμό με την ανεπαρκή χρονική προθεσμία που είχε τεθεί δεν επέτρεψε την έγκαιρη προσαρμογή των υπηρεσιών. Ομολογουμένως η εν λόγω απάντηση είναι εξωτερικά καλή για ένα καλό θεωρητικό σεμινάριο ίσως και πανεπιστημιακό, σε καμία περίπτωση όμως δε δίνει λύση στις αλόγιστες σπατάλες που επιβαρύνουν τον κρατικό κορβανά με δεκάδες χιλιάδες ευρώ ενώ στήνουν «στο εκτελεστικό απόσπασμα» βιοπαλαιστές και συνταξιούχους που ποτέ τους δε μπήκαν δωρεάν σε λιμουζίνα όσο και να το άξιζαν.
Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2013
Νίκος Νικολόπουλος: Τεράστιο το κόστος για τα κρατικά αυτοκίνητα
Στην ερώτηση του κυρίου Νίκου Νικολόπουλου για την πρόθεση της κυβέρνησης να επιδείξει πολιτική βούληση και να εφαρμόσει την απόφαση του 2010 129/2534/2010, το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης παραδεχόμενο πως αρκετές υπηρεσίες δε συμμορφώθηκαν με την προαναφερθείσα εγκύκλιο υποστήριξε πως απαιτείται επιχειρησιακός σχεδιασμός ενώ σε κάποιες περιπτώσεις η απόσυρση των κρατικών οχημάτων θα δημιουργούσε νέες δαπάνες οι οποίες σε συνδυασμό με την ανεπαρκή χρονική προθεσμία που είχε τεθεί δεν επέτρεψε την έγκαιρη προσαρμογή των υπηρεσιών. Ομολογουμένως η εν λόγω απάντηση είναι εξωτερικά καλή για ένα καλό θεωρητικό σεμινάριο ίσως και πανεπιστημιακό, σε καμία περίπτωση όμως δε δίνει λύση στις αλόγιστες σπατάλες που επιβαρύνουν τον κρατικό κορβανά με δεκάδες χιλιάδες ευρώ ενώ στήνουν «στο εκτελεστικό απόσπασμα» βιοπαλαιστές και συνταξιούχους που ποτέ τους δε μπήκαν δωρεάν σε λιμουζίνα όσο και να το άξιζαν.
|
Εδώ σχολιάζεις εσύ!

