Η περιουσία του αυτοδημιούργητου μεγιστάνα, σύμφωνα με στοιχεία της οικονομικής επιθεώρησης «Forbes», «εκτινάχθηκε» το τελευταίο έτος χάρη στις επενδύσεις του σε Μακάου και Σιγκαπούρη κατά 15 δισ. δολάρια ή 68% ή 41 εκατ. δολάρια ημερησίως, ξεπερνώντας τα 37 δισ. δολάρια!
Γόνος Εβραίων μεταναστών λιθουανικής καταγωγής, ο ιδιοκτήτης της Las Vegas Sands Corp. (της μεγαλύτερης εταιρείας διαχείρισης καζίνο στον κόσμο), σκέφτεται, επενδύει και ρισκάρει περισσότερο από οποιονδήποτε άλλον στον χώρο των επιχειρήσεων. Και όπως ο ίδιος λέει: «Αν καταφέρεις να αλλάξεις το status quo σε οποιαδήποτε επιχείρηση, η επιτυχία θα σε ακολουθεί σαν σκιά»...
Ξεκίνησε τις επιχειρηματικές του ασχολίες από την τρυφερή ηλικία των 12 ετών, όταν δανείστηκε 200 δολάρια από τον θείο του για να μπορεί να εργαστεί πουλώντας εφημερίδες.
Αργότερα θα διέκοπτε τις σπουδές του στο City College της Νέας Υόρκης για να γίνει ρεπόρτερ δικαστικών υποθέσεων και με τα χρόνια δοκίμασε την τύχη του σε διάφορες επιχειρήσεις, από πωλητής ειδών υγιεινής σε ξενοδοχεία, μέχρι μεσίτης επιχειρήσεων και ιδρυτής εταιρείας διοργάνωσης εκδρομών με charter.
Η «εκτόξευση» ήρθε το 1979, όταν δημιούργησε την εμπορική έκθεση τεχνολογίας Comdex. Οσο μεγάλωνε η Comdex είχε την ανάγκη ενός δικού της σπιτιού κι έτσι το 1989 ο Αντελσον και οι συνεργάτες του αγόρασαν το Sands Hotel and Casino απ' τον μεγιστάνα Κερκ Κερκόριαν. Η επόμενη κίνησή του ήταν να κατεδαφίσει το ιστορικό ξενοδοχείο Sands και να χτίσει το 1,5 δισ. δολαρίων υπερπολυτελές καζίνο Venetian. Τον Δεκέμβριο του 2004 η εταιρεία του Las Vegas Sands Corp. εισήχθη στο Χρηματιστήριο κι έκτοτε η κεφαλαιοποίησή της αυξήθηκε στα 64,81 δισ. δολάρια.
«Βλέπει» και Αθήνα
Προ ολίγων ημερών ο 80χρονος Αντελσον, μιλώντας στο πρακτορείο Bloomberg, έκανε γνωστό ότι εγκατέλειψε επένδυση-μαμούθ στη Μαδρίτη κι εξέφρασε ενδιαφέρον για τη δημιουργία καζίνο στην Αθήνα. Η αποκάλυψη μάλιστα ότι σχεδιάζει την υλοποίηση ενός τεράστιου θεματικού κέντρου στην Ευρώπη με καζίνο, εστιατόρια, πολυτελή θέρετρα, μαρίνες, προκάλεσε συνειρμούς αναφορικά με την αξιοποίηση της έκτασης του χώρου του πρώην αεροδρομίου στο Ελληνικό.