tromaktiko: Οδηγός Αγοράς Μεταχειρισμένου Αυτοκινήτου από την Auto Marin

Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2014

Οδηγός Αγοράς Μεταχειρισμένου Αυτοκινήτου από την Auto Marin



http://www.automarin.gr/
Η αγορά ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου κρύβει πολλές παγίδες και απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή και γνώση του αντικειμένου.

Εμείς στην Auto Marin έχουμε δημιουργήσει το παρακάτω οδηγό αγοράς βάση της εμπειρίας που έχουμε συλλέξει από τις χιλιάδες αγοραπωλησίες που έχουν πραγματοποιηθεί στα καταστήματα μας.

Οι σημαντικότεροι κίνδυνοι που κρύβει η αγορά ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου εντοπίζονται στα:

• Χιλιόμετρα του αυτοκινήτου
• Κρυμμένες Βλάβες
• Τρακαρισμένα αυτοκίνητα
• Δεσμευμένα αυτοκίνητα
• Κλεμμένα αυτοκίνητα

Για όλους αυτούς τους κινδύνους υπάρχει η σωστή πρόληψη, έτσι ώστε να αποφύγετε δυσάρεστες εκπλήξεις.

Χιλιόμετρα: 
Η παραποίηση των χιλιομέτρων του αυτοκινήτου είναι μία απλή και συνηθισμένη διαδικασία για το κλάδο του αυτοκινήτου. Με αυτή τη διαδικασία μπορεί ο πωλητής να ανεβάσει την εμπορική αξία του αυτοκινήτου. Σκεφτείτε σε ποια τιμή θα αγοράζατε ένα αυτοκίνητο με 170.000 χιλιόμετρα, και σε ποια τιμή το αντίστοιχο με 30.000 χιλιόμετρα. 

Υπάρχουν τρεις μέθοδοι που μπορούμε να πιστοποιήσουμε αν τα χιλιόμετρα του αυτοκινήτου είναι τα πραγματικά.

• Πρώτον από το εργοστασιακό εγχειρίδιο συντήρησης του αυτοκινήτου.
Πρόκειται για το γνωστό σε όλους μας book service το οποίο συνοδεύει το όχημα από τη πρώτη στιγμή κυκλοφορίας του και το συμπληρώνουμε κάθε φορά που πραγματοποιούμε τη καθιερωμένη συντήρηση στο αυτοκίνητό μας. Αν διαπιστώσετε ότι το αυτοκίνητο δεν έχει book service, τότε θα πρέπει να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί.

• Δεύτερον από τον αριθμό πλαισίου του αυτοκινήτου.
Όλα τα αυτοκίνητα έχουν ένα μοναδικό αριθμό – ταυτότητα με βάση την οποία είναι καταγεγραμμένα στο Online δίκτυο της εταιρίας παραγωγής. Αν απευθυνθείτε σ’ ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο μπορείτε με βάση τον αριθμό πλαισίου να μάθετε όλο το αναλυτικό ιστορικό του αυτοκινήτου από τη πρώτη μέρα κυκλοφορίας του.

• Τρίτον από το πιστοποιητικό Κ.Τ.Ε.Ο του αυτοκινήτου.
Όλα τα αυτοκίνητα πρέπει να περνούν από τεχνικό έλεγχο Κ.Τ.Ε.Ο. Στο τεχνικό έλεγχο καταγράφονται τα χιλιόμετρα που είχε το όχημα τη συγκεκριμένη στιγμή. Πλέον όλα τα κέντρα τεχνικού ελέγχου έχουν κοινή βάση δεδομένων. Έτσι μπορούν με τον αριθμό κυκλοφορίας να σας δώσουν αναλυτικές πληροφορίες για τα χιλιόμετρα του αυτοκίνητου στις διελεύσεις που πραγματοποίησε σε οποιοδήποτε κέντρο τεχνικού ελέγχου.

Κρυμμένες Βλάβες: 
Μπορεί ένα αυτοκίνητο εξωτερικά να δείχνει ιδανικό, αλλά τα μηχανικά του μέρη να κρύβουν πολλούς κινδύνους. Το πρόβλημα αυτό μπορεί να αντιμετωπιστεί μόνο αν ελέγξετε το αυτοκίνητο σε ένα συνεργείο και κατά προτίμηση σε συνεργείο με εξουσιοδότηση από τη μάρκας παραγωγής του.
Προσοχή η χαμηλή τιμή δεν είναι πάντα ευκαιρία. Συνήθως υπάρχει λόγος που το αυτοκίνητο έχει τόσο χαμηλή τιμή και δεν είναι άλλος από τα προβλήματα που σας αναφέρουμε. 

Τρακαρισμένα Αυτοκίνητα: 
Καθημερινά συμβαίνουν εκατοντάδες τρακαρίσματα στην Ελλάδα. Όλα αυτά τα αυτοκίνητα επισκευάζονται και συνεχίζουν τη κυκλοφοριά τους στους ελληνικούς δρόμους. Όμως ένα αυτοκίνητο μετά από ένα σοβαρό τρακάρισμα χάνει σημαντικό μέρος της στιβαρότητας του καθώς το σασσί και άλλα περιφερειακά τμήματα έχουν αλλάξει δομή. Έτσι δεν είναι κατάλληλο για ασφαλή κύληση. Μπορείτε να αποφύγετε την αγορά ενός τρακαρισμένου αυτοκίνητου μετά από έλεγχο σε φανοβαφείο ή σε μοναδά τεχνικού ελέγχου – Κ.Τ.Ε.Ο 

Δεσμευμένα Αυτοκίνητα: 
Εδώ εντοπίζουμε δύο κατηγορίες αυτοκινήτων.

• Πρώτον αυτοκίνητα που έχουν αγοραστεί μέσω χρηματοδότησης και ο πωλήτης δεν έχει εξοφλήση ακόμη το ποσό του αυτοκινήτου.
Έτσι το αυτοκίνητο έχει παρακράτηση από τη τράπεζα που τον έχει δανειοδοτήση και δε μπορεί να μεταβιβαστή. Για το λόγο θα πρέπει να ελέγξετε αν η άδεια κυκλοφοριάς του αυτοκινήτου αναγράφει τη παρακράτηση κυριότητας 

• Δεύτερον υπάρχουν αυτοκίνητα τα οποία έχουν εισαχθεί από το εξωτερικό με παραποιημένα στοιχεία στο τελωνείο. Αυτά τα αυτοκίνητα μπορούν να μεταβιβαστούν κανονικά και κάποια στιγμή το υπουργείο σας στέλνει ειδοποίηση για τη κατάσχεση του αυτοκινήτου για χρέη στο δημόσιο.
Έτσι καλείστε εσείς να πληρώσετε το πρόστιμο ή αλλίως να σας κατασχέσουν το αυτοκίνητο.
Ο μοναδικός τρόπος διασφάλισης είναι η επικοινωνία με το τελωνείο και η διασταύρωση των στοιχείων του αυτοκινήτου.

Κλεμμένα Αυτοκίνητα: 
Έχει παρατηρηθεί το φαινόμενο αλλαγής του πλαισίου αυτοκίνητου το οποίο αναγράφεται σε συγκεκριμένο σημείο του αμαξώματος. Αυτό συνήθως γίνετε σε αυτοκίνητα τα οποία είναι κλεμμένα και για να χαθούν τα ίχνη τους ο πωλήτης αλλάζει το πλαίσιο του αυτοκίνητου με άλλο από πανομοιότυπο μοντέλο.
Συνήθως τα αντικαθιστούν με πλαίσια από αυτοκίνητα ακινητοποιημένα μετά από σοβαρά τρακαρίσματα τα οποία δεν επιδιορθώνονται. Έτσι το κλεμμένο αυτοκίνητο έχει γίνει πλέον νόμιμο. Αλλά στη πραγματικότητα μπορεί ανά πάσα στιγμή να δεσμευτεί από τις αστυνομικές αρχές και φυσικά ο κάτοχος του διώκεται ποινικά. Ο μοναδικός τρόπος για να αποφύγετε αυτόν το κίνδυνο είναι η επιβεβαιώση των στοιχείων του αυτοκινήτου και του πωλητή μέσω ασφαλιστικής εταιρίας .Όλες οι ασφαλιστικές εταιρίες έχουν online σύστημα καταχώρησης των στοιχείων του αυτοκινήτου και του ιδιοκτήτη.
Ταυτόχρονα μπορούν να σας ενημερώσουν για τυχόν καταγεγραμμένα τρακαρισμάτα.

Από όλα αυτά αντιλαμβάνεστε πόσο δύσκολη είναι η αγορά ενός σωστού και ασφαλές αυτοκινήτου. Εμείς στην Auto Marin έχουν επενδύσει πόλυ όλα αυτά τα χρόνια στη τεχνογνωσία μας. Τόσο με εξελιγμένα πληροφοριακά προγράμματα, όσο και στην εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού. Γνωρίζουμε τους κινδύνους της αγοράς του μεταχειρισμένου αυτοκινήτου καλύτερα από τον καθένα, καθώς ελέγχουμε κάθε χρόνο 5.000 αυτοκίνητα προς αγόρα και επισκευάζουμε στα συνεργεία περισσότερα από 20.000 αυτοκίνητα. Το γεγονός αυτός μας δίνει συγκριτικό πλεονέκτημα με τον ανταγωνισμό.

Για περισσότερες πληροφορίες και για συμβουλές μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους εξειδικευμένους συνεργάτες μας.
Ταυτόχρονα μπορείτε να παρακολουθήσετε από κοντά όλα τα στάδια που πραγματοποιούμε για να αγοράσουμε ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο.
http://www.automarin.gr/
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!