tromaktiko: Μπερλουσκόνι: Είμαι γεράκος, αλλά δε θα εγκαταλείψω ηττημένος

Τετάρτη 1 Ιανουαρίου 2014

Μπερλουσκόνι: Είμαι γεράκος, αλλά δε θα εγκαταλείψω ηττημένος



Μετά τις «απειλές» του ότι προτίθεται να επιστρέψει στην πολιτική σκηνή αν και εφόσον οι Ιταλοί «μάθουν να ψηφίζουν», ο 77χρονος Μπερλουσκόνι επιστρέφει δριμύτερος με νέες δηλώσεις.
Αυτή τη φορά, με διάθεση αυτοσαρκασμού υποστηρίζει ότι μπορεί να είναι «γεράκος», αλλά δε θα εγκαταλείψει ηττημένος.

Αφού πέρασε την παραμονή πρωτοχρονιάς με μέλη της οικογένειάς του και την επίσημη αγαπημένη του, Φραντσέσκα Πασκάλε, στη βίλα του, ξεχνώντας τα ξέφρενα μπούνγκα-μπούνγκα, πραγματοποίησε τηλεφωνική παρέμβαση στη συνεδρίαση μίας από τις πολιτικές ομάδες «Forza Silvio» του Τορίνο.

«Είμαι γεράκος, αλλά δε μπορώ να επιτρέψω στον εαυτό μου να ολοκληρώσω την ανθρώπινη περιπέτειά μου, την πορεία μου ως επιχειρηματίας, ως ανθρώπου του αθλητισμού και ως πολιτικού άνδρα σαν ηττημένος», είπε χαρακτηριστικά, εκπλήσσοντας πολλούς με την επιλογή του όρου «γεράκου».

thestival.gr
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!