Το έργο αρχικού προϋπολογισμού 160 εκ. ευρώ χρηματοδοτούνταν από την ΕΕ με 90 εκ. Ευρώ.
Μετά από συνεχείς παρατάσεις για να ολοκληρωθεί η ηλεκτροκίνηση μέσα στην Αθήνα, η τελευταία προθεσμία ήταν τα τέλη του 2013.
Τώρα οι Βρυξέλλες ζητούν να επιστραφεί ποσό που υπολογίζεται να ξεπεράσει τα 50 εκ. ευρώ, καθώς και την συμμετοχή που δόθηκε από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων. Η νέα εργολαβία υπολογίζεται να είναι στο ύψος των 100 εκ. ευρώ και αποτελεί μία από τις μεγάλες εκκρεμότητες της ΕΡΓΟΣΕ για τα έργα που θα προκηρυχθούν εντός του 2014.
Το Πειραιάς -Τρεις Γέφυρες μαζί με το τμήμα Τρεις γέφυρες -ΣΚΑ, που εκκρεμεί για να ολοκληρωθεί τα τελευταία 12 χρόνια αποτελούν τις σημαντικότερες υποδομές για το συγκοινωνιακό δίκτυο της πρωτεύουσας.
Την ίδια στιγμή ο ελληνικός σιδηρόδρομος βρίσκεται αντιμέτωπος με μεγάλες φθορές και κλοπές στο δίκτυο, οι οποίες αποδεικνύονται σχεδόν καθημερινά με απανωτά κρούσματα στις γραμμές του Αιγίου και του Πύργο Ηλείας.
Ο Οργανισμός βρίσκεται σε διαδικασία ανάθεσης μελέτης τις επόμενες μέρες για την απογραφή των περιουσιακών του στοιχείων (μηχανές, βαγόνια ράγες) που έχουν μεταβιβαστεί στο ΤΑΙΠΕΔ. Υπάρχουν φόβοι ότι λόγω των κλοπών, εκτιμώμενα περιουσιακά στοιχεία περίπου 1 δισ. ευρώ έχουν απολέσει μεγάλο μέρος της αξίας τους με κίνδυνο το έλλειμμα να γίνει χρέος και να επιβαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό.
newmoney.gr