tromaktiko: Νένα Χρονοπούλου: "Ουδέποτε δέχθηκα καμία απειλή και καμία ενόχληση για να πληρώσω προστασία. Ποτέ μου"

Δευτέρα 31 Μαρτίου 2014

Νένα Χρονοπούλου: "Ουδέποτε δέχθηκα καμία απειλή και καμία ενόχληση για να πληρώσω προστασία. Ποτέ μου"



Δήλωση της ιδιοκτήτριας του Κένρου Αγοράς Χρυσού Νένας Χρονοπούλου, που είχε καταστραφεί από βομβιστική επίθεση το Νοέμβριο, προκάλεσε η... πληροφορία που δημοσιεύθηκε χθες στο «Θάρρος», ότι η Αστυνομία ερευνά το συσχετισμό του γεγονότος αυτού με την ομάδα εκβιαστών που εξαρθρώθηκε τις προηγούμενες ημέρες. Ειδικότερα η κα Χρονοπούλου, δήλωσε: «Το δικό μου μαγαζί είναι Αγοράς Χρυσού. Δεν είναι ούτε μπαρ, ούτε μπουζούκια, ούτε καφετέρια. Ουδέποτε δέχθηκα καμία απειλή και καμία ενόχληση για να πληρώσω προστασία. Ποτέ μου. Σε καμία περίπτωση δεν πιστεύω, ότι οι συγκεκριμένοι άνθρωποι έχουν καμία σχέση με το δυσάρεστο γεγονός που συνέβη στο μαγαζί μου το Νοέμβριο. Επίσης, η Αστυνομία από εμένα έχει σοβαρά στοιχεία, τα οποία μπορούν να τους αποκαλύψουν τον πραγματικό ένοχο και δεν χρειάζεται να τον ψάχνουν αλλού.. Και τα έχουν από την πρώτη στιγμή. Δεν έχω ανοικτούς λογαριασμούς με κανέναν και ουδέποτε είχα».
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!