Το Ducato πέρασε τα ευρωπαϊκά σύνορα για να φτάσει στη Ρωσία, τη Λατινική Αμερική, τη Μέση Ανατολή και την Αυστραλία, ενώ αυτήν τη στιγμή πωλείται σε περισσότερες από 80 χώρες παγκοσμίως, συμπεριλαμβάνοντας και τη Βόρειο Αμερική.
Η νέα εξωτερική σχεδίαση συνδυασμένη με την αντίληψη ενός ελαφρού επαγγελματικού, αποπνέει λειτουργικότητα, αποτελεσματικότητα και στιβαρότητα, ενώ εξελίσσει ακόμα περισσότερο την αντίληψη της «σχεδίασης που συνδέεται με τη λειτουργικότητα». Ανάμεσα στα χαρακτηριστικά του είναι 2 διαφορετικά χρώματα για τη «γρίλια», προστατευτική «ποδιά», νέες ζάντες 16”, νέα εμπρός φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED και μπροστινός προφυλακτήρας που αποτελείται από 3 τμήματα για μείωση του κόστους επισκευών.
Το νέο Ducato προσφέρει 3 διαφορετικά εσωτερικά – Classic, Tecno και Lounge – με αυξανόμενα επίπεδα πολυτέλειας και κομψότητας και χαρακτηρίζεται από τα νέα καθίσματα που προσφέρουν άνεση και από τη νέα ποτηροθήκη στην κεντρική κονσόλα. Είναι επίσης το πρώτο αυτοκίνητο που διαθέτει σε όλες τις εκδόσεις της σειράς την υποδοχή πολλαπλών λειτουργιών (Multifunction Holder) στο μέσο του ταμπλό, συμβατή με όλες τις φορητές συσκευές, όπως έξυπνα κινητά και ταμπλέτες, ενώ μπορεί ακόμα να συγκρατήσει και τα απλά μπλοκ με χαρτί.
Το νέο Ducato προσφέρει τις χαμηλότερες εκπομπές ρύπων και κατανάλωση στην κατηγορία: μέχρι 5,8 λίτρα/100 χλμ. και 158 g/km CO2 στον ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών. Αυτό επιτυγχάνεται χάρη στους κινητήρες MultiJet II προδιαγραφών Euro 5+: Τον 2.0 MultiJet 115 HP με ροπή 280 Nm (κιβώτιο 5 ταχυτήτων), τον 2.3 MultiJet 130 HP με ροπή 320 Nm (κιβώτιο 6 ταχυτήτων), τον 2.3 MultiJet 150 HP με ροπή 350 Nm (κιβώτιο 6 ταχυτήτων) και τον 3.0 MultiJet 180 HP με ροπή 400 Nm (κιβώτιο 6 ταχυτήτων). Το κιβώτιο Comfort Matic είναι διαθέσιμο με τους κινητήρες MultiJet 2.3 και 3.0, με βελτιωμένη ρύθμιση για να ανταποκρίνεται στις διαφορετικές συνθήκες οδήγησης και χρήσης του αυτοκινήτου.
Η παραδοσιακή στιβαρότητα και αξιοπιστία του έχουν βελτιωθεί χάρη στην ενίσχυση του αμαξώματος, τη βελτίωση του συστήματος πέδησης και την αύξηση της διάρκειας ζωής της ανάρτησης και του συμπλέκτη. Ταυτόχρονα έχει το καλύτερο μικτό βάρος (μέχρι 4,4 τόνοι), βάρος στον πίσω άξονα (μέχρι 2,5 τόνοι) και φορτίο (μέχρι 2,1 τόνοι για τα βαν) στην κατηγορία των οχημάτων «μονού πίσω τροχού».
Σε όλη τη γκάμα είναι στάνταρ το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας (ESC), συμπληρωμένο με σύστημα αποφυγής ανατροπής, σύστημα ανίχνευσης φορτίου και κέντρου βάρους (LAC), Hill Holder, σύστημα αντιολίσθησης (ASR) και ηλεκτρονική υποβοήθηση φρεναρίσματος (EBA). Επιπλέον, για την εξασφάλιση μεγαλύτερης ευελιξίας και βελτίωση της οδηγικής άνεσης, το σύστημα Servotronic προσφέρεται στάνταρ με τους κινητήρες MultiJet 2.3 and 3.0, ενώ προαιρετικά διατίθενται επιπλέον οδηγικά βοηθήματα, όπως Traction+ με Hill Descent Control.
Προσφέρεται επίσης στάνταρ τεχνολογία Bluetooth και MP3 player σε όλα τα διαθέσιμα ραδιόφωνα, μέχρι την κορυφαία έκδοση της γκάμας που περιλαμβάνει έγχρωμη οθόνη αφής 5”, κάμερα οπισθοπορείας, σύστημα πλοήγησης και ψηφιακό ραδιόφωνο.
Τέλος, το νέο επαγγελματικό της Fiat προσφέρει την ευρύτερη γκάμα, στην κατηγορία των προσθιοκίνητων, καθώς, συνδυάζοντας τις διάφορες λύσεις σε ό,τι αφορά το αμάξωμα, τον κινητήρα και τα μηχανικά μέρη, προκύπτουν 10.000 παραλλαγές επαγγελματικών αυτοκινήτων, οχημάτων μεταφοράς επιβατών και βάσεων για μετατροπές. Στην γκάμα των βαν, μπορεί κανείς να διαλέξει ανάμεσα σε 18 διαφορετικά επίπεδα μεταφοράς φορτίου από 8 μέχρι 17 m³, με την καλύτερη αποτελεσματικότητα στην κατηγορία. Επιπλέον το νέο Ducato θα είναι διαθέσιμο σε 4 μήκη και 3 ύψη για τα βαν και 6 μήκη για τα σασί (chassis cabs).
- Ντεμπούτο της έκτης γενιάς του μπεστ σέλερ της Fiat Professional, που δημιουργήθηκε με μία διαδικασία που ακολούθησε τρεις κατευθυντήριες γραμμές: στιβαρότητα/αξιοπιστία, καλή απόδοση/χαμηλό κόστος χρήσης και νέο περιεχόμενο υψηλής τεχνολογίας
- Τα ισχυρά σημεία ενός μοντέλου που έχει πουλήσει πάνω από 2,6 εκατομμύρια αυτοκίνητα από το 1981 επιβεβαιώνονται
- Προηγμένη σχεδίαση συνδυασμένη με την αντίληψη ενός πραγματικού ελαφρού επαγγελματικού: το αποτέλεσμα είναι ένα νέο εξωτερικό στιλ που με την πρώτη ματιά αποπνέει λειτουργικότητα, αποτελεσματικότητα και στιβαρότητα.
- Τρία διαφορετικά εσωτερικά, νέα καθίσματα και η αποκλειστική υποδοχή για ταμπλέτες (Multifunction Tablet Holder) που μπορεί να χρησιμοποιηθεί με όλες τις φορητές συσκευές, όπως έξυπνα κινητά, ταμπλέτες ή ακόμα και για τη χρήση ενός μπλοκ με χαρτί.
- Οι χαμηλότερες εκπομπές ρύπων και κατανάλωση στην κατηγορία – μέχρι 5,8 λίτρα/100 χλμ. και 158 g/km CO2 στον ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών – χάρη στους κινητήρες MultiJet II ισχύος 115-180 ίππων, οι οποίοι συνδυάζονται επίσης και με το καινοτόμο κιβώτιο Comfort Matic.
- Το καλύτερο μικτό βάρος (μέχρι 4,4 τόνοι) στην κατηγορία των οχημάτων «μονού πίσω τροχού».
- Στάνταρ σε όλη τη γκάμα είναι το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας (ESC), συμπληρωμένο με σύστημα αποφυγής ανατροπής, σύστημα ανίχνευσης φορτίου και κέντρου βάρους (LAC) και Hill Holder.
- Διαθέσιμα προαιρετικά επιπλέον οδηγικά βοηθήματα, όπως Traction+ με Hill Descent Control.
- Όλα τα ραδιόφωνα συμπληρώνονται με τεχνολογία Bluetooth και MP3 player, μέχρι την κορυφαία έκδοση της γκάμας που περιλαμβάνει έγχρωμη οθόνη αφής 5'', κάμερα οπισθοπορείας, σύστημα πλοήγησης και ψηφιακό ραδιόφωνο.