Δικτύων. Στην ερώτησή τους οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ τόνίζουν: «Έχουμε καταθέσει μέχρι σήμερα μια σειρά από ερωτήσεις με τις οποίες ζητούμε την επαναλειτουργία και τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρόμου στο «V» της Πελοποννήσου. Στις ερωτήσεις μας αυτές τονίζαμε ότι το ελάχιστο που μπορεί να γίνει είναι η άμεση επαναλειτουργία του προαστιακού σιδηροδρόμου της Μεσσηνίας, η εκπόνηση ενός ολοκληρωμένου σχεδίου για τακτικά τουριστικά δρομολόγια καθώς και η εκπόνηση των μελετών για την «κανονικοποίηση» της γραμμής Κόρινθος – Ναύπλιο και Πάτρα – Πύργος – Καλαμάτα.
Επειδή τίποτα δεν έχει γίνει παρά τις συνεχείς παρεμβάσεις τόσο δικές μας αλλά και των συλλόγων φίλων του σιδηροδρόμου είμαστε υποχρεωμένοι να επανέλθουμε με νέα ερώτηση επικεντρώνοντας στο ελάχιστο των ελαχίστων που μπορεί και πρέπει να γίνει δηλαδή την άμεση επαναλειτουργία του προαστιακού σιδηροδρόμου Μεσσηνίας. Όπως τονίζει και η νέα επιστολή-παρέμβαση των φίλων του σιδηροδρόμου που ένωσαν τις δυνάμεις τους στο Amnizia Railfan Club επιβάλλεται η άμεση έναρξη λειτουργία του προαστιακού σιδηροδρόμου Μεσσηνίας. Διότι με την σχεδόν καθολική αναστολή λειτουργίας του Σιδηροδρομικού Δικτύου της Πελοποννήσου και η Καλαμάτα – η πληρέστερα εξυπηρετούμενη πόλη από τον Σιδηρόδρομο στην Πελοπόννησο μέχρι και το 2011 – έχει αποκοπεί σιδηροδρομικά από την υπόλοιπη Ελλάδα και τις γειτονικές τις επαρχίες.Είναι διαπιστωμένη ανάγκη η λειτουργία προαστιακής γραμμής στον νομό Μεσσηνίας αφού ο προαστιακός μπορεί να καλύψει ανάγκες μετακίνησης ακόμη και από την Τριφυλία και την Άνω Μεσσηνία, όπως γινόταν καθότι εκείνο που ενδιαφέρει πρωτίστως είναι μια ζωντανή προαστιακή γραμμή, η οποία υπό προϋποθέσεις μπορεί να λύσει πολλά προβλήματα..."
radio936.blogspot.gr