Από εδώ και στο εξής τέτοια σχόλια θα τα θεωρεί spam, ενώ αυτό θα έχει αντίκτυπο και στις σελίδες, μειώνοντας έτσι την οργανική επισκεψιμότητά τους.
Στόχος του Facebook είναι οι σελίδες να έχουν ποιοτικό περιεχόμενο και να ανταμειφτούν αυτές που αξίζουν και προσέχουν τους Fans τους, επειδή ο αλγόριθμος Edgerank (υπεύθυνος για την επισκεψιμότητα) επηρεάζεται από τα Likes, σχόλια και Shares που έχουν γίνει στο post.
Πρακτική πολλών σελίδων είναι να ζητούν αυτή την αλληλεπίδραση με τον χρήστη, ενώ το Facebook θέλει ο χρήστης να κάνει αυτός την ενέργεια που επιθυμεί.
Το Facebook καθαρίζει το Newsfeed διαγράφοντας spam τα posts που ζητάνε Like/Comment/Share από τους χρήστες
Το Facebook είχε και στο παρελθόν κάνει μια παρόμοια ενέργεια, απαγορεύοντας διαγωνισμούς σελίδων που απαιτούσαν Likes ή και σχόλια, ενώ όλο αυτές οι κινήσεις έχουν ως στόχο την αύξηση των κερδών, με τις σελίδες να πρέπει να καταφύγουν στην διαφημιστική προώθηση των posts τους, για να αυξηθεί η επισκεψιμότητά τους.
Τέλος, δεν θα εμφανίζονται posts που έχουν αναρτηθεί επανειλημμένα στο παρελθόν ή περιέχουν εξωτερικά links που οδηγούν σε ιστοσελίδες με διαφημίσεις.