52.000 συζητήσεις ανέφεραν το όνομα Μέρκελ ή Merkel ή χρησιμοποίησαν το hashtag #merkel τις δύο τελευταίες ημέρες (10/4/2014-11/4/2014). Σας θυμίζουμε ότι το 2012 (πρώτη επίσκεψη Μέρκελ), οι συζητήσεις που μετρήθηκαν στα social media ήταν 43600
Ας δούμε παρακάτω τον ρυθμό των συζητήσεων ανά ώρα για τις ημέρες 10 και 11 Απριλίου Φυσικά οι περισσότερες και εντονότερες συζητήσεις έγιναν στο Τwitter. Τα σχόλια για την επίσκεψη της Μέρκελ άγγιξαν ένα δυνητικό αριθμό 140 εκατομμυρίων χρηστών (Reach) σε λιγότερο από 2 ημέρες, ενώ το 2012 το αντίστοιχο νούμερο ήταν 46.6 εκατομμύρια.
Οι συζητήσεις για την επίσκεψη της Μέρκελ είχαν φυσικά ενδιαφέρον και από άποψη περιεχομένου, καθώς είχαν μεγάλες δόσεις σάτιρας, σοβαρής κριτικής προς πολλές κατευθύνσεις, αλλά και κλασικού ελληνικού καλαμπουριού. Η ανάλυσή τους από τους επικοινωνιολόγους των πολιτικών μας θα τους παρείχε σίγουρα σημαντικό ποιοτικό feedback…
Για τη συλλογή των στοιχείων χρησιμοποιήσαμε το καλύτερο εργαλείο Social Media Intelligence παγκοσμίως, το Engagor, το οποίο εκπροσωπεί στην Ελλάδα η BaaS.


