Άλλωστε, είναι τόσο μικρή η δύναμη της Τροχαίας Μεσσηνίας σε ανθρώπινο δυναμικό, που μοιάζει και παράλογη μια τέτοια αξίωση. Δεύτερος και καθοριστικότερος για εμάς παράγοντας είναι η εκάστοτε Δημοτική Αρχή. Αν στις επικίνδυνες διασταυρώσεις υπήρχε ανάλογη σήμανση, οριζόντια και κάθετη, σαμαράκια για μείωση της ταχύτητας, μπορεί και να είχαμε προλάβει κάποια πράγματα. Μείζον θέμα, που άπτεται των ευθυνών της εκάστοτε Δημοτικής Αρχής, είναι και η ποιότητα της ασφάλτου των δρόμων της πόλης. Λόγω κόστους, αυτή που χρησιμοποιείται δεν πληροί σε καμία περίπτωση τις συνθήκες ασφαλείας, αφού το υλικό με την πάροδο του χρόνου χάνει τις όποιες ιδιότητες ασφαλείας έχει. Στη Μεσσηνία την προηγούμενη χρονιά είχαμε 16 θανατηφόρα ατυχήματα. Σύμφωνα με τα στοιχεία έρευνας που εκπόνησε το Εργαστήριο Συστημάτων Χρηματοοικονομικής Διοίκησης του Πολυτεχνείου Κρήτης, με τίτλο «Εκτίμηση της επικινδυνότητας των περιφερειακών ενοτήτων της Ελλάδας με βάση τα τροχαία ατυχήματα το 2013», διατυπώνεται χαρακτηριστικά η άποψη ότι «ο αριθμός των ατυχημάτων είναι συγκυριακός και τυχαίος. Σε μεγάλο βαθμό οφείλεται στην κρίση. Με το που θα βρεθεί η χώρα πάλι σε τροχιά ανάπτυξης και κυκλοφορήσει ξανά ο κόσμος στους δρόμους, τα τροχαία πρόκειται να αυξηθούν».
tharrosnews.

