Έτσι, τα 208 εκατομμύρια δολάρια του φιλμ παγκοσμίως φέρνουν το σύνολο των εισπράξεών του στα 370 εκατομμύρια δολάρια μετά από τρεις εβδομάδες προβολών σε διάφορες χώρες.
Ενθουσιασμένη δηλώνει από το γεγονός η εταιρεία διανομής Sony που μαζί με τη Marvel, το στούντιο παραγωγής της ταινίας, μετρούν ήδη κέρδη έχοντας επενδύσει στον νέο Ανθρωπο-Αράχνη πάνω από 200 εκατομμύρια δολάρια για την υλοποίηση και τη διαφήμισή του (τη δεύτερη ταινία στο φραντσάιζ υπογράφει ο σκηνοθέτης Μαρκ Γουέμπ με πρωταγωνιστή τον Αντριου Γκάρφιλντ).
Το ντεμπούτο του Σπάιντερμαν αποτελεί το δεύτερο καλύτερο της χρονιάς ως σήμερα στις Ηνωμένες Πολιτείες, λίγο πιο πίσω από την πρεμιέρα ενός άλλου σούπερ ήρωα της Marvel, του Κάπτεν Αμέρικα, που τον Απρίλιο πέτυχε να συγκεντρώσει στο πρώτο του τριήμερο στο αμερικανικό μποξ όφις 95 εκατομμύρια δολάρια με την ταινία «Captain America 2: Ο στρατιώτης του χειμώνα».
Ακόμη κι αν η ταινία δεν κατάφερε να περάσει το ταβάνι των 100 εκατομμυρίων δολαρίων σε εισπράξεις, ρεκόρ που είχε κατακτήσει με 114 εκατομμύρια δολάρια στο άνοιγμά του το πρώτο «Spider-Man» του Σαμ Ράιμι πριν από 12 χρόνια, οι παραγωγοί θεωρούν ότι τα εντυπωσιακά αποτελέσματα από τη διεθνή κυκλοφορία του νέου φιλμ εξασφαλίζουν τη βιωσιμότητα της σειράς.
Η επιτυχία της σύμπραξης των Sony και Marvel μεταφράζεται πρακτικά σε νέα υπερηρωικά κινηματογραφικά κατορθώματα του Σπάιντερμαν που έχουν δρομοληγηθεί για τις αίθουσες το 2016 και το 2018 καθώς και σε δύο ταινίες βασισμένες στους «κακούς» της σειράς.
Σε ό,τι αφορά την Ελλάδα, το «Amazing Spider-Man 2» έκοψε 62.211 εισιτήρια από 139 αίθουσες πανελλαδικά πετυχαίνοντας ένα σχετικά συμπαθητικό άνοιγμα σε μια εποχή που ακόμη και τα μπλοκμπάστερ κινούνται στα ελληνικά κινηματογραφικά ταμεία σε νωχελικούς ρυθμούς.
ethnos.gr